Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-043 Wrocław, Pl. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 31 00 505, , fax. 71 355 28 49
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
Pl. Jana Pawła II 2
50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 31 00 505, , fax. 71 355 28 49
REGON: 27574800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych - 7 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30120000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku, Informacje dodatkowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek oraz sprzętu audio-video
Dodano: 2021-01-25 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, drukarek oraz sprzętu audio-video
Dodano: 2020-12-10 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2020-03-17 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2019-03-28 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów używanych w Dolnośląskim Centrum Onkologii we Wrocławiu oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2019-01-09 - Dostawa 13 szt. fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych do druku, skanowania oraz kserowania wraz z oprogramowaniem do Systemu Centralnego Wydruku
Dodano: 2017-10-30 - Dzierżawa kserokopiarek wraz z obsługą serwisową dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i podległych jej prokuratur rejonowych
Dodano: 2016-11-09