Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH DO DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI W KAMIENNEJ GÓRZE

Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Korczaka 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 64 59 600 , fax. 075 64 59 601
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji Sp. z o.o.
    ul. Korczaka 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 64 59 600, fax. 075 64 59 601
    REGON: 23113920700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcrnzoz.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH DO DOLNOŚLĄSKIEGO CENTRUM REHABILITACJI W KAMIENNEJ GÓRZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa dwóch urządzeń wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych z odzyskiem ciepła w wymienniku krzyżowym, na potrzeby instalacji wentylacyjnej pomieszczeń centralnej sterylizatorni, zlokalizowanej w Pawilonie IA Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji w Kamiennej Górze przy ul. J. Korczaka 1. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany: - Dostarczyć urządzenia wraz z automatyką swobodnie programowalną do siedziby Zamawiającego w Kamiennej Górze przy ul. J. Korczaka 1, Pawilon I A, III piętro, - Zamontować (zainstalować) urządzenia w pomieszczeniu maszynowni klimatyzacyjnej, zlokalizowanej na III piętrze Pawilonu IA, waz z wykonaniem czerpni i wyrzutni powietrza w miejscach wskazanych w projekcie wykonawczym, o którym mowa w pkt 3, - Dokonać uruchomienia, regulacji, prób i sprawdzeń dostarczonych central oraz całej instalacji wentylacyjnej pomieszczeń centralnej sterylizatorni, - Przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń, - Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim dokumentację techniczną dotyczącą zainstalowanych urządzeń oraz instrukcję obsługi, - Przekazać karty gwarancyjne urządzeń. 3. Instalacja wentylacyjna w pomieszczeniach centralnej sterylizatorni jest aktualnie realizowana na podstawie projektu wykonawczego pn. Wentylacja mechaniczna Centralna Sterylizatornia - Pawilon IA z listopada 2009 roku, wykonanego przez mgr inż. Jacka Zalewskiego ul. K.Miarki 66, 58-500 Jelenia Góra. Dokumentacja ta określa także zakres prac w pomieszczeniu, w którym przewidziany jest montaż central wentylacyjnych (nazwanym w projekcie maszynownią klimatyzacyjną). 4. W przypadku pomieszczenia maszynowni klimatyzacyjnej, do przewidywanego momentu dostawy urządzeń wykonane zostaną w nim przez Zamawiającego planowane roboty budowlane oraz doprowadzone zostaną wszystkie niezbędne instalacje i kanały (media, bez automatyki), zgodnie z w/w projektem wykonawczym. W pomieszczeniu wykonana zostanie także konstrukcja wsporcza pod urządzenia. 5. Do pomieszczenia maszynowni wymagane instalacje i kanały doprowadzone zostaną i zakończone pod stropem pomiędzy II a III piętrem. Wykonawca w ramach swoich czynności instalacyjnych zrealizuje odcinki instalacji (kanałów) w pomieszczeniu maszynowni i dokona podłączenia (wpięcia się) w miejscach zakończenia doprowadzonej instalacji. Wykonany projekt wykonawczy uwzględnia zastosowanie określonych urządzeń i rozwiązań technicznych. Zamawiający zaznacza, że jeżeli posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie, należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania/produkty równoważne, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań/produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień, również zmian w zakresie przystosowania pomieszczenia maszynowni klimatyzacyjnej, m.in. konstrukcji wsporczej) ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania/produkty uzna te, które których właściwości/parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w niniejszej specyfikacji. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. 6. Termin realizacji zamówienia wynosi 4 tygodnie licząc od daty zawarcia umowy. Termin ten obejmuje cały zakres obowiązków Wykonawcy objętych zamówieniem. 7. Po zainstalowaniu i uruchomieniu, instalacje KN2/KW2 i KN3/KW3 muszą być w pełni gotowe do pracy bez ponoszenia przez Zamawiającego żadnych dodatkowych kosztów z tego tytułu. Wszelkie koszty związane z transportem i montażem, a także uruchomieniem, próbami, regulacją, sprawdzeniem i czynnościami związanymi z dopuszczeniem urządzenia do eksploatacji oraz szkoleniem ponosi Wykonawca i muszą być one przez niego wkalkulowane w cenę ofertową. Potwierdzeniem zrealizowania przez Wykonawcę całego zakresu objętego umową będzie protokół odbioru podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron. Umowa, która zostanie zawarta z Wykonawcą będzie umową rezultatu (celu), przez który należy rozumieć sprawnie działającą instalację wentylacyjną Centralnej Sterylizatorni (weryfikacja przez SANEPID). 8. Układ automatycznej regulacji centralnej sterylizatorni powinien być kompatybilny z automatyką realizowaną dla instalacji wentylacji bloku operacyjnego (automatyka swobodnie programowalna ) Oferent jest zobowiązany do zrealizowania komunikacji cyfrowej sterownika centralnej sterylizatorni ze sterownikiem centrali bloku operacyjnego poprzez protokół komunikacyjny. Obsługa central wentylacyjnych sterylizatorni powinna być dostępna z poziomu panela obsługującego wentylację sal operacyjnych (piwnica), który będzie traktowany jako centralny panel obsługujący centrale bloku operacyjnego i centralnej sterylizatorni. Ze względu na konieczność monitorowania stopnia zabrudzenia filtrów oraz czujników przepływu nie dopuszcza się zastosowania automatyki fabrycznej. 9. Dostarczone urządzenia muszą posiadać minimum 24-miesięczną gwarancję, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne wykonywanie przeglądów serwisowych, a także tych czynności konserwacyjnych, które nie mogą być realizowane przez użytkownika. Zgłoszenie usterki lub awarii urządzenia następować będzie telefonicznie. Czas reakcji serwisu Wykonawcy wynosić będzie 24 godziny licząc od momentu przyjęcia zgłoszenia o awarii (usterce) urządzenia. Czas ten nie uwzględnia dni ustawowo wolnych od pracy. 10. Warunki gwarancji nie mogą w sposób nieuczciwy ograniczać uprawnień Zamawiającego, np. poprzez określenie wymogu zakupu materiałów eksploatacyjnych itp. wyłącznie u Wykonawcy, pod rygorem utraty gwarancji. 11. Podana cena ofertowa musi uwzględniać cenę kompletnych urządzeń (wszystkich jego elementów) i wszystkich czynności objętych zamówieniem. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia przez Wykonawcę do oferty dodatkowej kalkulacji, przedstawiającej składowe elementy ceny ofertowej. 12. Montaż elementów automatyki na poziomie I-go piętra obliguje oferenta do uwzględnienia w wycenie demontażu i montażu sufitów podwieszanych oraz szachtu wentylacyjnego maszynowni KN2/KW2 i KN3/KW3 - piętro I - centralna sterylizatornia. 13. Urządzenia i elementy muszą być dopuszczone do zabudowy w obiektach szpitalnych Załączniki do niniejszego opisu stanowią: - projekt wykonawczy Wentylacja mechaniczna Centralna Sterylizatornia - Pawilon IA z listopada 2009 roku, - specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425900001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania za-mówienia, a w szczególności: 2.1. W okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie za-mówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wy-konali należycie co najmniej dwie dostawy central wentylacyjnych lub klimatyzacyjnych wraz z ich montażem i uruchomieniem - każda dostawa o wartości netto minimum 50.000,00 zł. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2A lub Dokument 2B. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, sporządzony wg załączonego wzoru: Dokument 3. 4. Dokumenty potwierdzające, że dostawy określone w pkt 3 zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dcrnzoz.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną