Przetargi.pl
Dostawa urządzeń wchodzących w skład systemów SSWiN, CCTV, ACC

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-093 Kraków, ul. Bronowicka 44
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6190516, 6190537 , fax. 012 6190573
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie
    ul. Bronowicka 44 44
    30-093 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6190516, 6190537, fax. 012 6190573
    REGON: 01068496000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Poczta Polska

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń wchodzących w skład systemów SSWiN, CCTV, ACC
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę urządzeń wchodzących w skład systemów SSWiN, CCTV, ACC narzędzi i materiałów wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ - Sposób obliczenia ceny- zawierający zestawienie asortymentu. Wszystkie materiały i urządzenia oferowane przez dostawcę powinny być fabrycznie nowe tzn. wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 r. Dostawy odbywać się będą do jednostek organizacyjnych Zamawiającego o regionalnym zasięgu działania tj: zlokalizowanych w następujących miastach: Białymstoku, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Poznaniu. Dostawy będą realizowane etapami tzn. zamówienia będą składane raz w miesiącu (do 10-go dnia miesiąca) lub doraźnie w sytuacjach nagłych awarii faksem lub e-mailem na numer/adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym określi ilość oraz rodzaj urządzeń, narzędzi i materiałów. Wykonawca dostarczać będzie zamówione urządzenia i materiały do jednostki wskazanej przez zamawiającego na jego terenie, na własny koszt i ryzyko, w terminie do 48 godzin od momentu złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 316253006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 8 500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 p.z.p. Ř posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Ř posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą się zrealizowaniem co najmniej 1 dostawy urządzeń wchodzących w skład systemów SSWiN, CCTV, ACC o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto, Ř znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ř nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełniania w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od wykonawcy, przez powołaną przez zamawiającego komisję przetargową, metodą spełnia/nie spełnia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 4 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p., wykonawca do oferty załącza następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt 9 ustawy p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca do oferty załącza: 1. Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dostaw polegających na dostawach asortymentu odpowiadającego swoim rodzajem asortymentowi stanowiącemu przedmiot oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te (wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie minimum 1 dostawę, polegającą na wykonaniu dostaw urządzeń wchodzących w skład systemów SSWiN, CCTV, ACC o wartości brutto co najmniej: 300 000,00 zł. Wykonawca sporządzi wykaz wg schematu określonego w siwz. UWAGA: Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać usługi wykazane w wykazie oraz potwierdzać ich należyte wykonanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach