Przetargi.pl
dostawa urządzeń typu Hydro-Jet

Uzdrowisko Połczyn S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 78-320 Połczyn Zdrój, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3662424; 3662626 w.328 , fax. 94 3662470
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Połczyn S.A.
    ul. Zdrojowa 6 6
    78-320 Połczyn Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3662424; 3662626 w.328, fax. 94 3662470
    REGON: 00028818800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzeń typu Hydro-Jet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia na wykonanie zadania obejmuje dostawę używanych aparatów medycznych w ilości i o parametrach określonych w dziale III ustęp 1.6. SIWZ. 2. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego urządzenia określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt jego dostawy i montażu we wskazanych przez Zamawiającego obiektach leczniczych w Połczynie Zdroju. 3. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego aparatu określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt przeszkolenia upoważnionych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi aparatów i urządzeń w siedzibie Zamawiającego w Połczynie Zdroju. 4. W przypadku wymogu określonego w przepisach aktów prawnych o charakterze powszechnie obowiązującym na terenie RP, przeprowadzenia testów akceptacyjnych aparatów, wystawienia właściwych dokumentów dopuszczających aparaty do użytku. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić w cenie danego aparatu określonego w rozdziale III ustęp 1.6. SIWZ koszt przeprowadzenia testów akceptacyjnych, wystawienia i przekazania Zamawiającemu właściwych dokumentów dopuszczających aparaty do użytku. 5. Przedmiotem zamówienia na wykonanie zadania jest dostawa następujących 4 szt. używanych aparatów medycznych : 6. Urządzenie do masażu, typu Hydro-jet Ciśnienie w dyszach do masażu 0,5 do 4,4 bar (regulacja co 0,1 bar) Regulacja temperatury masażu 25 do 40 st. C (regulacja co 1 st. C) Wymiary urządzenia 224 x 102 x 65 cm Ciężar pustego urządzenia 130 kg Pojemność zbiornika wodnego 420 litrów Całkowity pobór mocy 2,7 kW Zasilanie 220 V lub 380 V Atest medyczny Tak 7. Wszystkie urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodnie z obecnie obowiązującymi normami oraz muszą być odpowiednio oznakowane (min. zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych) 8. Zamawiający wymaga aby używane urządzenia objęte były minimalnym 12 miesięcznym okresem gwarancji. 9. Przewidywany czas prawidłowego użytkowania bez kapitalnego remontu wynosi minimum 3 lata. 10. Zamawiający wymaga , aby oferowane urządzenia były kompletne i po dostawie gotowe do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez dodatkowych zakupów. Do oferty należy dołączyć firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi oferowanych urządzeń medycznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.2. Dowód wniesienia wadium w wysokości 500,00 złotych. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujący komplet dokumentów : Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz cenowy , załącznik nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 i braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ, Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy, załącznik nr 4, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wiek urządzenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną