Przetargi.pl
Dostawa urządzeń telekomunikacyjnych

Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5233334 , fax. 022 5233332
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Podchorążych 38 38
    00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5233334, fax. 022 5233332
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kgpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń telekomunikacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych aparatów telefonicznych IP, licencji aktywacyjnych do CallManager a oraz przełączników sieciowych. Wszystkie wymienione urządzenia i oprogramowanie zostaną podłączone i będą pracowały w systemie telefonii IP, wykorzystującym serwery CallManager firmy Cisco Systems. Szczegółowe wymagania dotyczące zamawianych urządzeń zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - załącznik nr 1 do siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325240002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie oświadczenia i upoważnienia potwierdzające, że posiada odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy. 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych przez Wykonawcę co najmniej trzech dostaw urządzeń telekomunikacyjnych, które zawierały aparaty telefoniczne IP i przełączniki sieciowe o wartości powyżej 300.000,- PLN brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączą dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że te zamówienia zostały wykonanane należycie. 3. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 400.000,- PLN. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych oświadczeń oraz wymaganych dokumentów dołączonych do oferty, a w przypadku ujawnienia podstaw do ich wykluczenia, Wykonawcy ci zostaną wykluczeni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone osobno dla każdego ze wspólników. Uwaga: w przypadku gdy ofertę podpisze osoba, której uprawnienie nie wynika z dokumentów o których mowa powyżej do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający takie uprawnienia. 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzająca, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy wynosi co najmniej 400.000,- PLN; 3. /Opis przedmiotu zamówienia/ pozwalający stwierdzić spełnienie wymagań określonych w Rozdziałach I i II oraz załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. W takim wypadku do oferty należy dołączyć dokładny opis oferowanych urządzeń, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważnych; 4. /Streszczenie oferty/ - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; 6. Wystąpienie, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 11 SIWZ (jeśli dotyczy) zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 7. /Cennik urządzeń/ zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 8. /Wykaz produktów/usług ..../ - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 9. /Wykaz co najmniej trzech dostaw .../ - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ oraz dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 10. Oświadczenie producenta urządzeń - potwierdzające wykupienie przez Wykonawcę pakietów serwisowych SmartNet 8/5/NBD dla urządzeń firmy Cisco Systems lub równoważnych dla urządzeń innych producentów oraz potwierdzające, że dostarczony przedmiot umowy jest fabrycznie nowy; 11. Oświadczenia i upoważnienia potwierdzające fakt, że Wykonawca posiada odpowiednie uprawnienia i doświadczenie do realizacji zamówienia stanowiącego przedmiot umowy; 12. Pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VI pkt 10 SIWZ (jeśli dotyczy); 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, składa dokument, potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu/dokumentów, o którym mowa w pkt. 1 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 13 lit a oraz pkt. 14, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Powyższy dokument/dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kgpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach