Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej ogłasza przetarg
- Adres: 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 500 44 22 , fax. 022 500 47 81
- Data zamieszczenia: 2011-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
ul. Podchorążych 38 38
00-463 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 500 44 22, fax. 022 500 47 81 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń teleinformatycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych i będzie ona realizowana w czterech częściach opisanych w Załączniku I pn. Informacje dotyczące ofert częściowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na jedną lub więcej części zamówienia). Oferta częściowa musi obejmować wszystkie zamawiane w danej części (danych częściach) zamówienia rodzaje sprzętu/oprogramowania w określonych przez Zamawiającego ilościach. 3. Jeżeli w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń/oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w OPZ spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w OPZ. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 4. Wykonawcy wyłonieni w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązani są do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (stosownie do zakresu przedmiotowego złożonej oferty) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302321407
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca składający ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 6.200, 00 zł (sł: sześć tysięcy dwieście zł 00/100) zaznaczając cel wpłaty. W przypadku częściowego składania ofert wadium należy wnieść w następujący sposób: dla części 1 zamówienia - w kwocie 2.000, 00 zł (sł: dwa tysiące zł 00/100), dla części 2 zamówienia - w kwocie 150, 00 zł (sł: sto pięćdziesiąt zł 00/100), dla części 3 zamówienia - w kwocie 650, 00 zł (sł: sześćset pięćdziesiąt zł 00/100), dla części 4 zamówienia - w kwocie 3.400, 00 zł (sł: trzy tysiące czterysta zł 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA PLOTERA WRAZ ZE SKANEREM WYDRUKÓW I KOPII WIELKOFORMATOWYCH DLA POTRZEB BIURA GEODEZJI, KATASTRU I GOSPODARKI MIENIEM STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO
Dodano: 2015-09-21 - Dostawa plotera formatu A0 na potrzeby Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie
Dodano: 2014-02-13 - Zakup urządzeń komputerowych - urządzenia wielofunkcyjnego skanera z ploterem A0 i 2 szt. palmtopów z GPS
Dodano: 2012-11-06 - Zakup urządzeń komputerowych - urządzenia wielofunkcyjnego skanera z ploterem A0 i 2 szt. palmtopów z GPS
Dodano: 2012-09-25 - Dostawa wielkoformatowego kolorowego urządzenia kopiującego z wbudowanym skanerem oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
Dodano: 2012-04-18 - Dostawa urządzeń biurowych 2
Dodano: 2011-11-02 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i ploterów na potrzeby realizacji projektu ISOK
Dodano: 2011-10-27 - Zakup i dostawa urządzenia do druku wielkoformatowego (ploter) wraz z materiałami eksploatacyjnymi
Dodano: 2011-10-27 - Zakup stanowiska do tworzenia i wydruku map geodezyjnych, zakup gilotyny elektrycznej
Dodano: 2011-06-13 - Dostawę i montaż fabrycznie nowego urządzenia do kolorowego drukowania wielkoformatowych dokumentów
Dodano: 2010-12-02