Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 85-893 Bydgoszcz, ul. Prądocińska 28
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 52 220 47
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o.
ul. Prądocińska 28 28
85-893 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 52 220 47
REGON: 34037857700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mkuok.nbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń tele - informatycznych i obsługa informatyczna dla Jednostki Realizującej Projekt pn. Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko - Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego
MKUO ProNatura/ZP/NO/11/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia.
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia są następujące dostawy i usługi:
Zadanie A
Dostawa urządzeń informatycznych wymienionych w punkcie 3 załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie B
Dostawa urządzeń informatycznych wymienionych w punkcie 4 załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie C
Dostawa urządzeń informatycznych wymienionych w punkcie 5 załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie D
Usługa informatyczna dotycząca integracji Jednostki Realizującej Projekt z macierzystą firmą MKUO ProNatura zgodnie z punktem 6 załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ pn. opis przedmiotu zamówienia.
Zadanie E
Usługa informatyczna obsługa bieżąca Jednostki Realizującej Projekt zgodnie z punktem 7 załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ pn. opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301914008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1)posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2)nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
3)udokumentować wykonanie umów tożsamych z niniejszą Specyfikacją w ciągu ostatnich trzech lat, w tym w szczególności wykonania co najmniej dwóch dostaw urządzeń teleinformatycznych o wartości minimum 35 000 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne wykonanie rodzajów prac),
4)posiadać status partnera Comarch w zakresie oprogramowanie ERP Optima (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał),
5)posiadać znajomość normy PN-ISO/IEC 27001:2007 potwierdzona odbytymi szkoleniami przez pracowników oferenta (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie),
6)posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia a w szczególności udokumentowane wykonanie minimum trzech usług obsługi informatycznej trwających co najmniej półtorej roku każda (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie),
7)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
8)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności świadczenia usług obsługi informatycznej, potwierdzone odpowiednim dokumentem (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w punkcie 8. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).;
3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenia złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia),
4) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wraz z potwierdzeniem należytego ich wykonania a w szczególności minimum dwie dostawy urządzeń tele -informatycznych o wartości minimum 35 000 zł i trzy usługi dotyczące obsługi informatycznej trwające co najmniej półtorej roku każda (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla minimum jednego z nich),
5) kopia certyfikatu lub inny dokument poświadczający o statusie partnera Comarch w zakresie oprogramowanie ERP Optima (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla minimum jednego z nich),
6) kopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających odbycie szkoleń przez pracowników oferenta w zakresie znajomości normy PN-ISO/IEC 27001:2007 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla minimum jednego z nich),
7) kopia dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności świadczenia usług obsługi informatycznej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605):
1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9.1.1) i 9.1.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 9.1.2), składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 u.p.z.p.;
3) dokumenty, o których mowa w 9.2.1)a) i 9.2.1)b) oraz pkt 9.2.2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dokument, o którym mowa w 9.2.1)c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 9.2.1) i 9.2.2), zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki 9.2.3) i 9.2.4) - stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mkuok.nbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA NISZCZAREK ORAZ SPRZĘTU MECHANIZACJI PRAC BIUROWYCH
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2016-06-22 - DOSTAWA NISZCZAREK
Dodano: 2015-08-06 - DOSTAWA NISZCZAREK ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2015-06-30 - DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2014-07-10 - DOSTAWA NISZCZAREK DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 W GRUDZIĄDZU - Sprawa NR 43/2014
Dodano: 2014-05-14 - DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO
Dodano: 2013-09-23 - Dostawa sprzętu biurowego
Dodano: 2013-09-02 - DOSTAWA NISZCZAREK DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 - SPRAWA NR 51/2013
Dodano: 2013-06-12 - DOSTAWA URZĄDZEŃ BIUROWYCH DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503 W GRUDZIĄDZU - SPRAWA NR 62/2012
Dodano: 2012-07-13