MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU ogłasza przetarg
- Adres: 15-092 Białystok, Henryka Sienkiewicza
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. +48 795 650 800
- Data zamieszczenia: 2020-10-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU
Henryka Sienkiewicza 26
15-092 Białystok, woj. podlaskie
tel. +48 795 650 800
REGON: 36621593200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sybir.um.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Miejska Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń skanujących oraz sieciowych magazynów danych typu NAS wraz z dyskami na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku urządzeń skanujących wraz z komputerowymi stacjami roboczymi, sieciowymi magazynami danych typu NAS oraz dyskami do sieciowych magazynów danych z podziałem na części. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : Część I: Skaner dziełowy formatu A2 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera – 1 zestaw Część II: Biurkowy skaner książek format A3 wraz ze stacją roboczą sterującą do skanera – 1 zestaw Część III: Sieciowy magazyn danych typu NAS – 2 szt. wraz z dyskami twardymi do sieciowego magazynu danych NAS – 20 szt. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 4. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, kompletny i pozbawiony wad fizycznych i prawnych i nie przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 6. Wymagania dotyczące gwarancji : Część I: Skaner dziełowy formatu A2 wraz ze stacją roboczą sterującą - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na skaner. Część II: Biurkowy skaner książek format A3 wraz ze stacją roboczą sterującą - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na skaner Część III Sieciowy magazyn danych typu NAS wraz z dyskami twardymi - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na sieciowy magazyn danych i dyski twarde do sieciowych magazynów danych. 7. W przypadku, gdy w dokumentacji przetargowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 8. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp (Wykonawca musi udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania są równoważne). Brak wskazania w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) producenta i/lub pełnego oznaczenia oferowanego sprzętu w sposób stosowany przez producenta i pozwalający jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego sprzętu z określonymi w SIWZ wymaganiami, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30216110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 4.000,00 zł – dotyczy Części I. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy nr 90 1240 5211 1111 0010 8520 6262, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Dostawa urządzeń skanujących z komputerami i magazynami danych na potrzeby Muzeum Pamięci Sybiru w Białymstoku – Część I. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych formach: oryginał dokumentu można złożyć w Muzeum Pamięci Sybiru, ul. Węglowa 1, pok. 1.17 - przed terminem składania ofert lub oryginał wadium załączyć do oferty (w oddzielnej kopercie z opisem „WADIUM”). Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne Wykonawcy (na lub wg załącznika nr 2 do SIWZ) – składa każdy z Wykonawców - do oferty, 2) dokument, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców – składa każdy z Wykonawców na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej), 3) dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX SIWZ – składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnienie warunku w zakresie i na zasadach określonych w Rozdz. V pkt 3 SIWZ - na wezwanie Zamawiającego (oferta oceniona najwyżej). 2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zobowiązany jest: zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu – w załączniku nr 2 do SIWZ, złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w załączniku nr 2 do SIWZ, złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg załącznika nr 7 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia publicznego. 3. Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa skanera planetarnego
Dodano: 2022-11-25 - Postępowanie przetargowe w ramach: Pilotażowego programu realizowanego w Powiecie Grajewskim pn.: „Rehabilitacja 25 plus”, dofinansowanego ze środków PFRON.
Dodano: 2020-11-30 - Dostawa skanera samoobsługowego
Dodano: 2020-08-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę skanera 3D (ZP IBS PAN 01/2019)
Dodano: 2019-04-25 - Dostawa fabrycznie nowych skanerów komputerowych
Dodano: 2017-09-01 - „Dostawa skanera planetarnego do digitalizacji materiałów bibliotecznych, w tym starodruków, wraz z oprogramowaniem. Dostawa realizowana jest w ramach projektu nr WND-RPPD.08.03.00-20-0005/16 pn. „Skarbiec dziedzictwa kulturowego” współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 8.3. Ochrona dziedzictwa kulturowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 - 2020
Dodano: 2017-01-13 - „Dostawa nowych skanerów oraz drukarek monochromatycznych na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Białymstoku“
Dodano: 2016-11-29