Burmistrz Głuchołaz ogłasza przetarg
- Adres: 48-340 Głuchołazy, Rynek 15
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4092100 , fax. 077 4092101
- Data zamieszczenia: 2009-11-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Głuchołaz
Rynek 15 15
48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
tel. 077 4092100, fax. 077 4092101
REGON: 00052454200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej na terenie boiska ORLIK 2012 w miejscowości Głuchołazy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I.Dostawa urządzeń siłowni zewnętrznej na terenie boiska ORLIK 2012 w miejscowości Głuchołazy. Dostawa i montaż nowych urządzeń siłowni zewnętrznej poprawiających kondycję umożliwiających samodzielny trening wszystkich partii mięśni : 1- urządzenie do budowy mięśni nóg i bioder, poprawiające krążenie krwi i koordynację 2- urządzenie do budowy mięśni brzucha i ramion przez rozciąganie 3- urządzenie do budowy mięśni prostych i skośnych brzucha 4- urządzenie do budowy mięśni nóg i bioder, pasa barkowego i ramion 5- urządzenie do budowy mięśni dolnych partii brzucha 6- urządzenie do budowy mięśni nóg i łydek 7- urządzenie do budowy mięśni grzbietów, ud i pośladków 8- urządzenie do budowy mięśni brzucha 9- urządzenie do budowy mięśni bioder 10- urządzenie do budowy mięśni ramion i nóg oraz górnej części pleców 11- urządzenie do budowy mięśni ramion i górnych II. Urządzenia wykonane z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne i próby zniszczeń. Konstrukcja urządzeń z rur stalowych. III. Zamawiający zastrzega sobie kolorystykę urządzeń wkomponowaną w teren parku. Preferowane kolory to zieleń, szary, grafit lub połączenie wskazanych kolorów. IV. W związku z ograniczoną powierzchnią do ustawienia urządzeń wraz z zachowaniem stref bezpieczeństwa, urządzenia powinny być zespolone, umożliwiające korzystanie przynajmniej dwóm osobom jednocześnie. V. Okres gwarancji na wykonane dostawy (dot. dostarczonego sprzętu i montażu) Zamawiający określa na min. 24 miesiące. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374100005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655z późn.zm.) Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnego doświadczenia w wykonaniu zamówienia 3. Spełnianie oferowanych dostaw odpowiadających wymaganiom Zamawiającego , określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Dokonywanie oceny spełniania warunków odbędzie się według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców wymaganych dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejszy dokument winien być złożony przez każdego z Wykonawców oddzielnie) 2. oświadczenia wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców niniejsze oświadczenie może być złożone łącznie) 3. wykaz wykonanych dostaw (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz) zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (w przypadku gdy okres działalności jest krótszy - w tym okresie), obejmujących wykonanie minimum jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, której realizację zakończono i odebrano protokołem odbioru końcowego do dnia upływu terminu składania ofert - wraz z załączeniem kopii dokumentów potwierdzających, że dostawa ta zostały wykonana należycie (np. referencje ). Uwaga: wykaz zamówień musi zostać opieczętowany i podpisany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez wykonawcę. 4. Przedłożenie aktualnego na dzień złożenia oferty certyfikatu zgodności oferowanego sprzętu z normami PN-EN 1176 lub 957 lub dokument równoważny 5. Przedłożenie kart katalogowych oferowanych urządzeń.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1&rok=2009
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowych w 9-ciu miejscowościach na terenie gminy Lubsza
Dodano: 2015-08-07 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej i tablic informacyjnych oraz dostawa ławek metalowych
Dodano: 2014-04-04 - DOSTAWA ORAZ MONTAŻ ZESTAWÓW FITNESS PRZY DOMU STUDENTA SPÓJNIK UNIWERSYTETU OPOLSKIEGO.
Dodano: 2013-08-21 - dostawa wraz z montażem trzech kompletów urządzeń otwartej siłowni zewnętrznej
Dodano: 2011-07-06