Przetargi.pl
Dostawa urządzeń RTG do kontroli pirotechnicznej

Kancelaria Sejmu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48226942234 , fax. +48226941149
  • Data zamieszczenia: 2020-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu
    Wiejska 4/6/8
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48226942234, fax. +48226941149
    REGON: 00110334000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl/kancelaria
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Kancelaria Sejmu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń RTG do kontroli pirotechnicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz uruchomienie urządzeń rentgenowskich, zgodnie z poniższym podziałem: 1) Część 1: szafkowy system prześwietlania poczty – urządzenie do kontroli poczty, niewielkich paczek i podejrzanych przedmiotów (1 sztuka); 2) Część 2: urządzenia do kontroli bagażu – kompaktowe oraz modułowe (2 sztuki). Zakres zamówienia obejmuje również serwis i konserwację urządzeń, w okresie gwarancji, a także przeszkolenie operatorów wskazanych przez Zamawiającego z zaawansowanej obsługi tych urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38582000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1) w części 1 w wysokości: 2 000,00 zł; 2) w części 2 w wysokości: 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, powinien wykazać, że posiada aktualne zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie uruchamiania lub stosowania urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt 10 ustawy z dnia 29.11.2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. z 2019 r., poz. 1792, z późn. zm.), obejmujące swoim zakresem oferowane urządzenie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek powinien spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składana przez Wykonawcę powinna być sporządzona zgodnie z Formularzem oferty zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ i zawierać załącznik do oferty pn. „Specyfikacja techniczna oferowanego urządzenia RTG”, w którym Wykonawca wskaże Typ/model urządzenia. Do oferty należy załączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 Rozdziału III SIWZ b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 Rozdziału III SIWZ 2) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy, który Zamawiający może pobrać za pomocą bezpłatnej, ogólnodostępnej bazy danych wskazanej przez Wykonawcę (obowiązek wskazania adresu bazy nie dotyczy wykonawców z Polski). Pełnomocnictwo Wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w formie pisemnej; 4) zobowiązanie podmiotu, na którym polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych – w formie pisemnej; 5) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom - wskazanie przez Wykonawcę tych części zamówienia. 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 2 Rozdział III SIWZ. W zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: Kartę katalogową producenta oferowanego urządzenia RTG (zawierają zdjęcia wraz z parametrami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach