Przetargi.pl
Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu, przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS) oraz bramkowych wykrywaczy metalu WTMD (ZNP/14/21)

Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 94-328 Łódź, ul. gen. S. Maczka 35
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 688-84-14 , fax. 42 6888384
  • Data zamieszczenia: 2014-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o.
    ul. gen. S. Maczka 35 35
    94-328 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 688-84-14, fax. 42 6888384
    REGON: 47078846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.airport.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskami

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu, przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS) oraz bramkowych wykrywaczy metalu WTMD (ZNP/14/21)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie składa się z 3 części: Część 1 zamówienia: Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu; Część 2 zamówienia: Dostawa przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS); Część 3 zamówienia: Dostawa bramkowych wykrywaczy metalu WTMD. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia został określony w Załączniku nr 3a do SIWZ dla urządzeń RTG do kontroli bagażu, w Załączniku nr 3b do SIWZ dla przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS), w Załączniku nr 3c do SIWZ dla bramkowych wykrywaczy metalu WTMD. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub na kilka części zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: W zakresie części 1 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 2 sztuk urządzeń RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu o wymiarach do 60 cm na do 40 cm oraz 1 sztuki urządzenia RTG o wymiarach tunelu umożliwiającego prześwietlanie bagażu ponadgabarytowego, ładunku i poczty o wymiarach do 145 cm na do 180 cm, zwanych dalej urządzeniami, transport urządzeń do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzeń w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzeń w siedzibie Zamawiającego, instalacja urządzeń w istniejącym u Zamawiającego systemie HME (Heimann Management Environment) i integracja z tym systemem, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, utrzymywanie stanu zgodności z aktualnie obowiązującym prawem bibliotek TIP przez okres minimum 5 lat oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3a oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5a. W zakresie części 2 zamówienia: dostawę Zamawiającemu przenośnego urządzenia do kontroli bezpieczeństwa płynów, aerozoli i żeli (Liquid Explosive Detection Systems LEDS), zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3b oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5b. W zakresie części 3 zamówienia: dostawę Zamawiającemu 3 sztuk bramkowych wykrywaczy metalu WTMD, zwanego dalej urządzeniem, transport urządzenia do siedziby Zamawiającego, rozładunek i montaż urządzenia w siedzibie Zamawiającego, uruchomienie urządzenia w siedzibie Zamawiającego, przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego oraz wykonywanie usług serwisowych urządzeń w okresie gwarancji, zwane dalej łącznie przedmiotem zamówienia, zgodnie ze szczegółowymi warunkami opisanymi w Załączniku nr 3c oraz wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 5c.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 385810001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 28 000,00 zł (słownie: dwadzieścia osiem tysięcy złotych) dla 1 części zamówienia. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą (tj. okres 60 dni od dnia upływu terminu składania ofert). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 30 1240 6292 1111 0010 3957 6801. Na przelewie winien znajdować się numer i nazwa postępowania. Do oferty winna zostać dołączona kopia polecenia przelewu (potwierdzona za zgodność z oryginałem), w przypadku składania wadium w formie innej niż w pieniądzu do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego gwarancję lub poręczenie. Termin wniesienia wadium: Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Pozostałe postanowienia dotyczące wadium zawarte są w Rozdziale VII (Wadium) SIWZ w postępowaniu ZNP/14/21.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach