Przetargi.pl
Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu

Szpital im. św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, Prusicka 53-55
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital im. św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy
    Prusicka 53-55
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 000308761
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Robotyczna platforma statyczno-dynamiczna. Zestawienie parametrów oraz warunki gwarancji i serwisu ww. sprzętu stanowi załącznik nr 2.1 do SWZ.Zadanie 2 - Zmotoryzowana szyna CPM do mobilizacji stawu barkowego ciągłym ruchem biernym. Zestawienie parametrów oraz warunki gwarancji i serwisu ww. sprzętu stanowi załącznik nr 2.2 do SWZ.Zadanie 3 - Robotyczna rękawica do rehabilitacji. Zestawienie parametrów oraz warunki gwarancji i serwisu ww. sprzętu stanowi załącznik nr 2.3 do SWZ.Zaanie 4 - Robotyczna bieżnia do nauki chodu. Zestawienie parametrów oraz warunki gwarancji i serwisu ww. sprzętu stanowi załącznik nr 2.4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33158400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium o wartości dla poszczególnych zadań:Nr zadania: Kwota wadium:1: 1 800 zł2: 570 zł3: 260 zł4: 2 100 złRazem: 4 730 zł2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2023 r. poz. 462).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy PKO Bank Polski SA nr 53 1440 1101 0000 0000 1215 5697 z dopiskiem: „Wadium – 21/PZP/2023/TP”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie,4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania tj.: „Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji wraz z montażem i uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu - 21/PZP/2023/TP”6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach