Przetargi.pl
Dostawa urządzeń rejestrująco - monitorujących pułapki żywołowne na ssaki drapieżne

Nadleśnictwo Ruszów ogłasza przetarg

  • Adres: 59-950 Ruszów, ul. Leśna 2
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7714339 , fax. 75 7714468
  • Data zamieszczenia: 2014-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Ruszów
    ul. Leśna 2 2
    59-950 Ruszów, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7714339, fax. 75 7714468
    REGON: 93102406600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ruszow.wroclaw.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń rejestrująco - monitorujących pułapki żywołowne na ssaki drapieżne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dostawa do siedziby Zamawiającego, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, do 50 sztuk urządzeń rejestrująco - monitorujących pułapki żywołowne na ssaki drapieżne wraz z urządzeniami umożliwiającymi ładowanie tych urządzeń w warunkach polowych (bez konieczności demontażu urządzenia i przenoszenia pułapki), pozwalających również na określenie m. in. współrzędnych geograficznych urządzenia, poziomu naładowania baterii wraz z instruktażem montażu i obsługi (przeprowadzonym w siedzibie Zamawiającego). 2. Udostępnienie systemu monitoringu obiektów na platformie w wersji online w okresie 48 miesięcy od daty podpisania umowy. Parametry urządzenia monitorującego: a) waga - maksymalnie 350 gram, b) wymiary - umożliwiające montaż na pułapce - max (mm) 200 x 200 x 70; c) zasilanie - akumulatorowe, wewnętrzne, umożliwiające pracę ciągłą urządzenia przez okres minimum 30 dni, doładowywane za pomocą zewnętrznego, przenośnego urządzenia typu PowerBank (bez konieczności demontażu urządzenia i przenoszenia pułapki); d) mocowanie - sposób mocowania - na pułapce (zbudowanej z powlekanej siatki metalowej o grubości drutu do 4 mm i oczku do 30 mm x 30 mm) uniemożliwiający osobom postronnym łatwy (bez użycia narzędzi) demontaż urządzenia. Wygląd pułapki otwartej i zamkniętej oraz wymiary poniżej. a) kolor: szary, czarny, zielony; b) obudowa urządzenia o klasie szczelności minimum IP-67; c) urządzenie musi posiadać wbudowany odbiornik GPS, a ponadto: 1) cyklicznie (raz/dobę) wysyłać informacje o stanie baterii, poziomu sygnału GSM i pozycji GPS; 2) automatycznie przesyłać sygnał alarmowy (na wskazany nr telefonu) w przypadku zamknięcia pułapki; 3) przypadku braku sygnałów zdefiniowanych jako sygnały alarmowe, sygnał testowy musi być wysyłany do serwera minimum raz/dobę; 4) posiadać oprogramowanie umożliwiające zdalną konfigurację i zdalny upgrade oprogramowania; Dodatkowe wymagania i ich parametry: a) konieczność udostępnienia Zamawiającemu systemu monitoringu obiektów na platformie w wersji online, pozwalająca na monitorowanie poniższych parametrów: - określenie dokładnej pozycji monitorowanego obiektu na mapie, - rejestracja danych i ich archiwizacja przez okres minimum 12 miesięcy, - konfigurację uprawnień z opcją dowolnego grupowania użytkowników, - bezpłatny dostęp do nieograniczonej liczby kont, - cykliczne, automatyczne wysyłanie zdefiniowanych raportów dla zdefiniowanych grup użytkowników na wskazane adresy mailowe (w formacie MS Excel oraz PDF) - wprowadzanie własnych punktów użytkownika. Aplikacja musi spełniać niżej wymienione kryteria: - mapy wektorowe z aktualizacją minimum raz na kwartał, - aplikacja do monitorowania działająca na systemie operacyjnym Windows XP lub nowszym, - bezpłatna aktualizacje podkładu mapowego w okresie trwania umowy - bezpłatna aktualizacje oprogramowania do monitorowania w okresie trwania umowy, tj. w okresie 48 miesięcy. Aplikacja: Aplikacja musi być zbudowana w architekturze otwartej, umożliwiającej dowolne zmiany w obrębie zawartości kartotek - panel administracyjny z możliwością nadawania uprawnień dla dowolnych kont. Wszelkie kartoteki w obrębie Aplikacji muszą być zbudowane z edytowalnych etykiet oraz pól tekstowych. Kartoteki muszą być dostępne dla użytkowników w dwóch trybach pracy: 1) tryb do odczytu, domyślny tryb dla każdego użytkownika w systemie. Tryb umożliwiający wgląd we wszystkie kartoteki (zgodnie z uprawnieniami) bez możliwości ich edycji; 2) tryb edycyjny, tryb nadawany administracyjnie. Wybrani użytkownicy posiadający dostęp do kartotek poprzez tryb edycyjny, muszą mieć możliwość nanoszenia zmian danych w obrębie kartotek, jak również zmian etykiet oraz danych bieżących takich jak: np. nr ewidencyjny, itp.; Aplikacja musi zapewniać możliwość wyeksportowania danych do standardowych formatów plików tekstowych jak również importu ze standardowych plików tekstowych. Centralne stanowisko bazowe (serwer bazy danych, serwer aplikacji, serwer GPRS, serwer mapowy) zlokalizowane będą w środowisku IT Wykonawcy. Aplikacja winna pracować w trybach offline i online, dostęp do Aplikacji możliwy musi być lokalnie np. poprzez przeglądarkę internetową. Praca offline i online dotyczy pracy rejestratorów. W przypadku braku możliwości przesyłania danych, są one gromadzone w pamięci rejestratora do momentu ponownego połączenia GPRS. Aplikacja musi pracować w trybie wielodostępowym, umożliwiając: - definiowanie zakresu dostępu dla poszczególnych użytkowników, - śledzenie parametrów obiektów na wielu stanowiskach w tym samym czasie z wykorzystaniem interfejsu graficznego i z funkcjonalnością zdefiniowaną oddzielnie dla każdego stanowiska, - uruchomienie systemu na dowolnej definiowalnej ilości stanowisk bez dodatkowych kosztów, Aplikacja winna działać w całości w języku polskim. Dostęp do sytemu musi być chroniony przez układ imiennej identyfikacji użytkownika. Karty SIM stanowić będą własność Wykonawcy. Urządzenie rejestrujące (GPS) powinno mieć zwartą i niewielką konstrukcję. Specyfikacja wymagań funkcjonalnych aplikacji. Aplikacja musi posiadać możliwość automatycznego generowania i raportowania parametrów odczytywanych z obiektów. Raporty muszą być generowane w odniesieniu do wybranego obiektu lub grupy obiektów. Raporty muszą być generowane dla dowolnie zdefiniowanego czasookresu. Panel raportowy musi posiadać możliwość ustawienia raportów okresowych wysyłanych w określonym terminie na dowolnie zdefiniowane adresy email. Aplikacja musi rejestrować poniższe parametry oraz zapewniać opisaną funkcjonalność: - dane obiektu: numer, nazwa, - możliwość wprowadzenie pkt użytkownika, - możliwość wprowadzenia dowolnie definiowalnych obszarów (okrąg, wielokąt) Mapa: Wymogi ogólne. Moduł mapowy musi działać tak, by wszelkie prezentacje mapowe odbywały się w obrębie systemu wdrażanego przez Wykonawcę. Nie dopuszcza się eksportu danych mapowych do zewnętrznej aplikacji mapowej. Podkład mapowy musi być aplikacją bezpłatnie aktualizowaną w okresie świadczenia usług przez Wykonawcę nie rzadziej niż raz na kwartał. Mapy muszą określać lokalizację (pozycji geograficznej) z maksymalnym błędem nie przekraczającym 10 metrów. Mapa musi umożliwiać definiowanie punktów i obszarów, polegające na przypisywaniu współrzędnym geograficznym charakteryzującym pkt użytkownika oraz wyznaczone obszary, dowolnych opisów. Podkład mapowy musi charakteryzować się co najmniej następującymi parametrami: - prezentacja obszarów zieleni (trawniki, parki, lasy itd.), - prezentacja obszarów wodnych (rzeki, jeziora, sztuczne zbiorniki). Mapa musi umożliwić import obiektów własnych Całkowita cena oferty musi obejmować wszystkie elementy związane z kosztami realizacji zamówienia, w tym min.: 1. Koszt pozyskania danych z jednego urządzenia monitorującego w okresie trwania umowy. 2. Koszt udostępnienia danych (przez portal internetowy) w okresie trwania umowy. 3. Koszt montażu urządzeń i jednokrotnego przyjazdu do siedziby Zamawiającego i przeprowadzenia szkolenia w zakresie sposobu uruchomienia urządzenia monitorującego i odbioru udostępnianych danych. 4. Koszty opakowań i dostawy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu dostęp do Systemu za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz do przechowywanych w nim danych poprzez aplikację oraz serwis internetowy, chroniony niepowtarzalną kombinacją znaków alfanumerycznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301214203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_ruszow/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach