Przetargi.pl
„DOSTAWA URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH I MEDYCZNYCH”

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, ul. Sanatoryjna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 631 34 43 , fax. 016 631 34 43
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    ul. Sanatoryjna 2
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 016 631 34 43, fax. 016 631 34 43
    REGON: 65013987800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crr-horyniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „DOSTAWA URZĄDZEŃ REHABILITACYJNYCH I MEDYCZNYCH”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż urządzeń rehabilitacyjnych i medycznych zwanego dalej towarem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załączniki nr 1- 3 do Formularza oferty – Specyfikacje cenowe Wykonawcy. Zamówienie podzielone zostało na części: 1 Akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego i medycznego. 2 Urządzenia do kinezyterapii. 3 Urządzenie do terapii biofeedback. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne części zamówienia. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, przy czym Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (na wykonawcy spoczywa ciężar dowodzenia równoważności oferowanego produktu w stosunku do produktu wskazanego przez Zamawiającego). 4. Wymagania ogólne dla zamówienia: • Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), kompletny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych, • Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcja bhp w języku polskim, paszport techniczny, protokół przeciwporażeniowy (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. • Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu medycznego i pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzenia (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem wystawionym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy). • Odpowiedzialność za dostarczony towar spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. • Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 24 miesiące. • Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru. • Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego towaru. • Po zainstalowaniu/ zamontowaniu przez Wykonawcę urządzenie powinno być gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( w pełni operacyjne) związanych z instalacją i bezpiecznym użytkowaniem przez Zamawiającego (przyłącza, kable, detektory itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy ( o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy ( podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach