Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej ogłasza przetarg
- Adres: 40671 Katowice, ul. Armii Krajowej
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 028 463 , fax. 322 014 881
- Data zamieszczenia: 2017-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Poligraficzno-Mechanicznych im. A. Krajowej
ul. Armii Krajowej 84
40671 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 028 463, fax. 322 014 881
REGON: 69549100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspm.pl/bip
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń poligraficznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa urządzeń poligraficznych. 1) Trymer format A3 – 2 sztuki 2) Trymer do druków wielkoformatowych min. 1370mm – 1 sztuka 3) Zgrzewarka do graficznych wydruków wielkoformatowych- zgrzewarka samojezdna do plandek, banerów, siatek mesh oraz innych termoplastycznych tkanin technicznych - 1 sztuka 4) Laminator szer. 330-360mm- 1 sztuka 5) Proofer cyfrowy 1 sztuka - obsługujący formaty B2 (A2+) wraz z 2 zestawami tuszy - 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do siwz - specyfikacja techniczna. Urządzenia powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016 W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty transportu przedmiotu zamówienia do wskazanej siedziby Zamawiającego oraz koszty montażu urządzeń. Szczegółowy zakres dostaw określa załącznik nr 1 do siwz oraz istotne postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42991100-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ wraz z oświadczeniami w formach określonych w załącznikach do SIWZ. 2. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 SIWZ wraz z podaniem nazw produktów, symbolu, nazwy producenta lub marki lub innych danych, tak aby możliwa była identyfikacja oferowanego produktu. Brak podania danych umożliwiających identyfikację produktu skutkować będzie odrzuceniem oferty. 3. W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną