Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ ORAZ WYKONYWANIE USŁUG MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI BUDYNKÓW - SPRAWA NR 122/2015

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 3
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00 , fax. 261 48 32 22
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Czwartaków 3 3
    86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, fax. 261 48 32 22
    REGON: 34090727700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych - wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ ORAZ WYKONYWANIE USŁUG MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI BUDYNKÓW - SPRAWA NR 122/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia: dostawa i montaż urządzeń do monitoringu aktywności szkodników, wykonywanie usług monitoringu aktywności szkodników, dezynsekcji, deratyzacji budynków na terenie kompleksów wojskowych w miejscowościach Grudziądz, Grupa, Brodnica, Chełmno, Grubno, Jamy zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem wykonania usługi oraz na warunkach określonych w ogólnych warunkach umowy 2.Zakres prac obejmuje w szczególności: - dostawę i montaż urządzeń do monitoringu aktywności szkodników (chwytacze gryzoni, karmniki deratyzacyjne); - wykonywanie comiesięcznych, w trzeciej dekadzie miesiąca usług monitoringu aktywności szkodników tj. obserwacji wszystkich aspektów aktywności szkodników w celu uzyskania danych, które potrzebne są do oceny dotychczasowych działań i do wykorzystania w następnych wizytach (czyszczenie zamontowanych urządzeń, ocena stanu technicznego, wymiana uszkodzonych części urządzeń monitorujących, uzupełnianie preparatów i środków wabiących, wymiana zużytych świetlówek), - zabiegi dezynsekcji pomieszczeń kuchni, jadalni, magazynów żywności, magazynów mundurowych, - deratyzacja budynków, - wymianę świetlówek w lampach owadobójczych, - likwidację gniazd os i szerszeni, - zebranie, transport i zutylizowanie odpadów pozwierzęcych, Dostawa i montaż urządzeń do monitoringu aktywności szkodników, wykonywanie usługi monitoringu aktywności szkodników, dezynsekcji i deratyzacji budynków, wymiana świetlówek w lampach owadobójczych wraz z ilościami sztuk urządzeń, rodzajami urządzeń, ilościami powierzchni i kubatur przeznaczonych do usług, częstotliwością wykonywania usług oraz miejscem wykonywania usług wskazanymi przez Zamawiającego w : - Tabeli nr 1 - Wykaz zamontowanych urządzeń do monitoringu aktywności szkodników i urządzeń monitorujących do zamontowania, wykaz lamp owadobójczych do wymiany świetlówek; - Tabeli nr 2 - Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do dezynsekcji; - Tabeli nr 3 - Wykaz pomieszczeń przeznaczonych do dezynsekcji - zamgławiania pomieszczeń zimną mgłą ULV; - Tabeli nr 4 - Wykaz budynków przeznaczonych do deratyzacji. Likwidacja gniazd os i szerszeni: 15 sztuk - usługa wykonywana tylko w przypadku pojawienia się gniazd owadów w nieprzekraczalnym czasie do 24 h od pisemnego zgłoszenia przez Zamawiającego lub w czasie zgodnym z oświadczeniem Wykonawcy na podstawie Rozdziału XIV ust. 1 SIWZ. 3.Wykonawca winien posiadać: - Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na zbieranie i transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 oraz aktualną umowę na utylizację odpadów pozwierzęcych kategorii 1. - Oświadczenie, iż dalsze postępowanie z produktami pochodzenia zwierzęcego będzie przebiegać w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1069/2009 z dnia 21.10.2015 r. (Dz. U. L 300, 14.11.2009, p. 1) 4.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają Ogólne Warunki Umowy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę, wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości ogółem: 1 500,00 zł. 2.Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale X. 4.W przypadku nie wniesienia wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wyrażenia zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 6.W przypadku wniesienia wadium w formie określonej w pkt. 2-5, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY 25 1010 1078 0105 5913 9120 0000 W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas składa go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. O wniesieniu wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 8.Wadium wnoszone w formie określonej w ust. 5 pkt 2-5 Rozdziału IX SIWZ, należy: zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego - budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem KASA - numer sprawy). Natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy należy załączyć do składanej oferty. Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -13.00 lub dołączyć oryginał dokumentu do oferty. 9.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej) i adres, na który należy zwrócić wadium. 10.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 11.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a Ustawy). 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga! Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 10 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego (art. 46 ust. 3 Ustawy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie potrzeby przeprowadzenia zabiegu likwidacji gniazd os i szerszeni
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach