Muzeum Historyczne Miasta Krakowa ogłasza przetarg
- Adres: 31-011 Kraków, Rynek Główny 35
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 422 32 64 , fax. 012 422 32 64
- Data zamieszczenia: 2013-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa
Rynek Główny 35 35
31-011 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 422 32 64, fax. 012 422 32 64
REGON: 00027778200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń multimedialnych stanowiących wyposażenie sali edukacyjnej w Aptece pod Orłem - filli Oddziału Zamawiającego - Stara Synagoga przy Placu Bohaterów Getta 18 w Krakowie wraz z ich montażem i uruchomieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń multimedialnych stanowiących wyposażenie sali edukacyjnej w Aptece pod Orłem - filli Oddziału Zamawiającego - Stara Synagoga przy Placu Bohaterów Getta 18 w Krakowie wraz z ich montażem i uruchomieniem zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, który stanowi Koncepcja Wyposażenia Audiowizualnego oraz wyciąg z projektu elektrycznego Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny do opisanego w Opisie Przedmiotu Zamówienia o parametrach nie gorszych niż opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego zgodnie ze specyfikacją zawartą w Koncepcji Wyposażenia Audiowizualnego (Koncepcji), jego montaż zgodnie z Koncepcją, podłączenie go do istniejących instalacji, strojenie, testowanie i uruchomienie, wraz z przeszkoleniem przedstawicieli Zamawiającego z zakresu obsługi, działania, konserwacji sprzętu w wymiarze 2 razy po co najmniej 3 godziny dla grup po 3 osoby. Szkolenie odbędzie się w terminach wskazanych przez Zamawiającego. Oferowany sprzęt musi być fabryczne nowy, kompletny (okablowanie, baterie, uchwyty, złącza, zasilacze, materiały startowe itp.), gotowy do pracy, aktualnie produkowany na rynku, o parametrach nie niższych niż wymagane przez Zamawiającego. Wymagane jest dołączenie wraz z dostawą sprzętu (nie dotyczy okablowania i uchwytu montażowego projektora) instrukcji obsługi sprzętu w języku polskim oraz deklaracji zgodności CE. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania lub użycia gotowych uchwytów montażowych do projektora i ekranu, aby spełnić wymagania dotyczące bezpiecznej eksploatacji, estetycznego wyglądu oraz bezpiecznego i wygodnego serwisowania zamontowanych na nich urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować i zamontować okablowanie, które pozwoli na prawidłowe funkcjonowanie systemu multimedialnego w zakresie opisanym w Koncepcji oraz na podstawie wyciągu z projektu elektrycznego . Zamawiający zamawia urządzenia opisane w rozdziale 2 Koncepcji, lub urządzenia równoważne o parametrach nie gorszych niż zawarte w specyfikacji technicznej urządzeń (rozdział 3 Koncepcji). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323212001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium. Zgodnie z dyspozycją art. 45 ustawy PZP, wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (patrz Rozdział 14 pkt. 1 SIWZ) Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) Wadium może być wniesione w formie: 1) Pieniądza - OBOWIĄZKOWO PRZELEWEM - na konto: Bank PEKAO S.A 62 1240 1431 1111 0010 1944 5624 z dopiskiem -Wadium - nr sprawy ZP-271-3 /13 dostawa multimediów Apteka pod Orłem- Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego, Do w/w dnia i godziny poniższa kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Uwaga: Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 3, 4, 5 muszą być złożone w pokoju nr 10 (księgowość - Kasa MHK) w siedzibie MHK, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, IIIp. - przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej powinno zawierać następujące elementy: 1) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (okres związania ofertą -30 dni licząc od upływu terminu składania ofert), 2) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 3) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 4) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, 5) zapis, iż poręczyciel - gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta w terminie do 30 dni, 6) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji. W treści dokumentów gwarantujących zobowiązania wadialne należy zapisać, iż -Zabezpieczenie wadium dotyczy przetargu na dostawę urządzeń multimedialnych stanowiących wyposażenie sali edukacyjnej w Aptece pod Orłem - filli Oddziału Zamawiającego - Stara Synagoga przy Placu Bohaterów Getta 18 w Krakowie wraz z ich montażem i uruchomieniem- W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelewem), gdy do upływu terminu wnoszenia wadium nastąpi jedynie obciążenie rachunku bankowego Wykonawcy, a bank nie dokona przelewu środków na rachunek Zamawiającego, przyjmuje się, że wadium nie zostało wniesione w terminie. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę wyszczególnione w art. 46 ust 4a i 5 ustawy. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku gdy w dokumentach gwarantujących zobowiązania wadialne nie będą spełnione wskazane powyżej wymogi, Zamawiający uzna to za nie wniesienie wadium i wykluczy Wykonawcę z postępowania, a ofertę odrzuci.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyświetlacza ekranowego do sali badań fokusowych w ramach przetargu na Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII - 4
Dodano: 2015-11-10 - Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII - 3
Dodano: 2015-10-26 - Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII - 2
Dodano: 2015-10-12 - Zakup wraz z dostawą do Zamawiającego urządzeń i akcesoriów stanowiących wyposażenie studia radiowego, laboratorium fotograficznego, pracowni nowych mediów i pracowni grafiki komputerowej dla UPJPII
Dodano: 2015-09-28 - wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy i montażu zintegrowanego systemu urządzeń multimedialnych, w budynku UJ przy ul. Gronostajowej 5 w Krakowie, dotyczące projektu POIŚ 13.01.00-00-062/08 /Rozbudowa i modernizacja infrastruktury dydaktycznej na kierunkach przyrodniczych i ścisłych UJ/, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR. Nr sprawy: CRZP/UJ/50/2015
Dodano: 2015-02-17 - Dostawa sprzętu audiowizualnego na teren Gminy Radgoszcz - sprawa znak BI.271.284.2013.
Dodano: 2013-12-23 - Dostawa sprzętu audiowizualnego
Dodano: 2013-04-15 - Wyposażenie sal Międzynarodowego Centrum Kształcenia Politechniki Krakowskiej w sprzęt audiowizualny i mównicę.
Dodano: 2012-10-03 - Dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego w ramach komponentu CENTRUM EDUKACJI GLEBOZNAWCZEJ na Wydziale Leśnym Uniwersytetu Rolniczego przy Al. 29 Listopada 46 w Krakowie
Dodano: 2011-11-04 - Dostawa sprzętu audiowizualnego w ramach modernizacji Sal wykładowych nr 1 i 2 na Wydziale Leśnym przy Al. 29 listopada 46 w Krakowie
Dodano: 2011-09-01