Przetargi.pl
Dostawa urządzeń multimedialnych: projektorów i monitorów i ekranów, wraz z akcesoriami, do Centrum Kultury ZAMEK, w ramach zadania pn.: „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”

Centrum Kultury "Zamek" ogłasza przetarg

  • Adres: 61-809 Poznań, ul. Św. Marcin
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 465 348 , fax. 616 465 308
  • Data zamieszczenia: 2020-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury "Zamek"
    ul. Św. Marcin
    61-809 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 465 348, fax. 616 465 308
    REGON: 27817800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckzamek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń multimedialnych: projektorów i monitorów i ekranów, wraz z akcesoriami, do Centrum Kultury ZAMEK, w ramach zadania pn.: „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń multimedialnych: projektorów, ekranów i monitorów wraz z akcesoriami do CK ZAMEK, zadania „Konserwacja reprezentacyjnych wnętrz zachodniej części dawnego zamku cesarskiego w Poznaniu”, w tym w szczególności: a) dostawę projektora o jasności minimalnej 5500 lumenów wraz z obiektywem; b) dostawę uchwytu do projektora z możliwością montażu do trawersu z obejmą na rurę; c) dostawę projektora o jasności minimalnej 3 600 lumenów wraz z obiektywem; d) dostawę ekranu wolnostojącego – składanego; e) dostawę ekranu projekcyjnego – przenośnego; f) dostawę monitorów; g) dostawę kabli HDMI, stojaka do monitora, stolika pod projektor; h) montaż i uruchomienie sprzętu; i) sporządzenie dokumentacji technicznej (powykonawczej); j) przeprowadzenie instruktażu wdrożeniowego dla pracowników Zamawiającego; k) zapewnienie gwarancji jakości; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz i wypełniony formularz cenowy - załącznik 2a do siwz; 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie – załącznik nr 4 do siwz; 3) Wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów – załącznik nr 7 do siwz (jeżeli dotyczy). 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo; 5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach