Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 00-099 Warszawa, ul. Senatorska 29/31
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3124400 , fax. 022 3124490
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
ul. Senatorska 29/31 29/31
00-099 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3124400, fax. 022 3124490
REGON: 00016266500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń multimedialnych, oświetlenia sceny, urządzeń do sygnalizacji włamania i napadu oraz CCTV dla adaptowanych pomieszczeń Staromiejskiego Domu Kultury przy ul. Rynek Starego Miasta 2 - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Renowacja i adaptacja na cele kulturalne piwnic Staromiejskich Warszawy na obszarze wpisu na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego w ramach Umowy Nr 39/PL0236/NMF/2008. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach realizacji ww. przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia, rozmieszczenia, zamontowania i dokonania rozruchu technologicznego wyposażenia wymienionego w formularzu Zestawienie Kosztów Zamówienia oraz instruktażu pracowników z obsługi urządzeń.Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, w tym: Część I - urządzenia multimedialne: 1) Projektor - 1 szt. 2) Obiektyw - 1 szt. 3) Wideoterminal IP - 1 szt. 4) Serwer transmisji strumieniowej i nagrywania wideokonferencji IP - 1 szt. 5) Półka do wideoterminal - 1 szt. 6) Ekran elektryczny - 1 szt. 7) Pilot sterowania radiowego - 1 szt. 8) Mocowanie ekranu sufit, ścian - 1 szt. 9) Wzmacniacz - 1 szt. 10) Głośniki pełno pasmowe - 2 szt. 11) Mocowania ścienne głośników - 2 szt. 12) Monitory odsłuchowe - 2 szt. 13) Procesor głośnikowy - 1 szt. 14) Mixer 18-kanałowy - 1 szt. 15) Zestaw mikrofonów bezprzewodowych - 4 szt. 16) Podłogowy statyw mikrofonowy - 4 szt. 17) Odtwarzacz Blu-ray 1 szt. 18) Matryca audio video - 1 szt. 19) Komplet przyłączy 1 szt. 20) Szafa Rack 19 cali 800x800 22U czarna z akcesoriami - 1 szt. 21) Kable połączeniowe komplet - 1 szt. 22) Instalacja, montaż, testowanie i uruchomienie wszystkich urządzeń - 1 szt. 24) Telewizor 52 cale Full-HD+ 100 DR z mocowaniem ściennym - 1 szt. 25) Wzmacniacz 2 x 120W @4 Ohm, 2 x 100W @ 70/100V - 1 szt. 26) Głośniki 16W - 6 szt. 27) Odtwarzacz Blu-ray - 1 szt. 28) Komplet przyłączy - 1 szt. 29) Kable połączeniowe komplet - 1 szt. 30) Instalacja, montaż, testowanie i uruchomienie wszystkich urządzeń - 1 szt. 31) Telewizor 52 cale Full-HD+ 100 DR z mocowaniem ściennym - 1 szt. 32) Wzmacniacz 2 x 120W @4 Ohm, 2 x 100W @ 70/100V - 1 szt. 33) Głośniki 16W - 6 szt. 34) Odtwarzacz Blu-ray - 1 szt. 35) Matryca audio video - 1 szt. 36) Kable połączeniowe komplet - 1 szt. 37) Komplet przyłączy - 1 szt. 38) Instalacja, montaż, testowanie i uruchomienie wszystkich urządzeń - 1 szt. Część II - urządzenie oświetlenie sceny: 1) Sterowanie Smart Fade 1 szt. 2) Dimmer - 2 szt. 3) Projektor profilowy 2 szt. 4) Projektor - 1 szt. 5) Żarówka - 2 szt. 6) Uchwyt mocujący sufitowy do projektorów - 6 szt. 7) Projektor - 3 szt. 8) Żarówka - 3 szt. 9) Żarówka do Projektora - 1 szt. 10) Skrzydełka ograniczające - 3szt. 11) Montaż + akcesoria montażowe - 1 szt. Część III - urządzenia SSWiN, CCTV: 1) Centrala 5 -strefowa 1 szt. 2) Montaż + akcesoria montażowe - 1 szt. 3) Kamery kopułkowe - 3 szt. 4) Montaż + akcesoria montażowe - 1 szt. Termin wykonania całego zmówienia: 1) dla Części I - 30 dni od dnia zawarcia umowy, 2) dla Części II - 30 dni od dnia zawarcia umowy, 3) dla Części III - 30 dni od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy: a) dla Części I - urządzeń multimedialnych o wartości zamówienia co najmniej 250 000,00 zł brutto (słownie brutto: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); b) dla Części II - urządzeń oświetlenia sceny o wartości zamówienia co najmniej 18 000,00 zł brutto (słownie brutto: osiemnaście tysięcy złotych); c) dla Części III - urządzeń SSWiN i CCTV o wartości zamówienia co najmniej 4 000,00 zł brutto (słownie brutto: cztery tysiące złotych). Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujący wspólnie. * Za wykonaną dostawę Zamawiający rozumie taką dostawę (tj. dostawę; dostawę wraz z rozmieszczeniem lub dostawę wraz z instalacją/montażem dostarczonej rzeczy), która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. **W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 09.12.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*:1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz wykonanych dostaw, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunek (Sekcja III.2 pkt 3 Ogłoszenia) 4) Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych dostaw - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie.* UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). Poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowniu, o którym mowa w sekcji III. 2) niniejszego ogłoszenia, wykonawca składający ofertę musi dodatkowo załączyć: 1) Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wypełniony formularz Zestawienie Kosztów Zamówienia - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - załączony dla części, na którą Wykonawca składa ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl; katalog: Przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja systemu nagłośnienia widowni w Teatrze Syrena
Dodano: 2016-06-13 - Zakup profesjonalnego systemu nagłośnieniowego na potrzeby pokazów w Multimedialnym Parku Fontann w Warszawie
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa sprzętu nagłośnieniowego dla muszli koncertowej w ramach zadania: Budowa muszli koncertowej w parku im. T. Kościuszki w Radomiu
Dodano: 2015-11-10 - PODNIESIENIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG KULTURALNYCH POPRZEZ DOPOSAŻENIE I WYPOSAŻENIE MCKSIR W ŚRODKI NIEZBĘDNE DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ
Dodano: 2015-07-24 - PODNIESIENIE JAKOŚCI I DOSTĘPNOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG KULTURALNYCH POPRZEZ DOPOSAŻENIE I WYPOSAŻENIE MCKSIR W ŚRODKI NIEZBĘDNE DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI KULTURALNEJ
Dodano: 2015-07-08 - Dostawa sprzętu dla Miejskiego Przedszkola nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku, ul. Harcerska 2.
Dodano: 2015-06-25 - Modernizację Łosickiego Domu Kultury - adaptacja akustyczna sali widowiskowej
Dodano: 2015-06-24 - Najem multimedialnych elementów wyposażenia Pawilonu Polski na Światowej Wystawie EXPO 2015 w Mediolanie
Dodano: 2015-04-13 - Modernizacja systemu nagłośnienia Sali Teatralnej wraz z wyposażeniem w obiekcie zabytkowym Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie - w ramach Projektu pn.: Modernizacja z elementami przebudowy zabytkowego budynku Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie.
Dodano: 2014-12-24 - Dostawa i montaż nagłośnienia scenicznego do Centrum Kultury i Dziedzictwa w Raszynie
Dodano: 2014-11-14