Muzeum Archeologiczne w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-781 Poznań, ul. Wodna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 528 251 , fax. 618 525 306
- Data zamieszczenia: 2020-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Archeologiczne w Poznaniu
ul. Wodna 27
61-781 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 528 251, fax. 618 525 306
REGON: 65497700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzarp.poznan.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń multimedialnych i komputerowych wraz z oprogramowaniem i akcesoriami na potrzeby Muzeum Archeologicznego w Poznaniu, wraz z montażem/instalacją i uruchomieniem, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) telewizor 55" - 12 szt; 2) mocowanie ścienne do tv - 9 szt; 3) mobilny stojak do tv - 3 szt; 4) projektor multimedialny - 9 szt; 5) odtwarzacz multimedialny - 12 szt; 6) licencja na oprogramowanie do scentralizowanego sterowania treściami - 12 szt; 7) laptop - 10 szt; 8) komputer stacjonarny - 12 szt; 9) licencja na oprogramowanie - system operacyjny systemowy - 4 szt; 10) kioski multimedialne - 7 szt; 11) licencja na oprogramowanie - system operacyjny serwerowy - 60 szt; 12) licencja na oprogramowanie - system operacyjny - 30 szt; 13) licencja na oprogramowanie - UTM - 1 szt; 14) kontroler sieci bezprzewodowej - 1 szt; 15) access point - 12 szt; 16) macierz - 1 szt; 17) dysk hdd 3,5 - 6 szt; 18) ups - 1 szt; 19) akumulatory dodatkowe - 1 szt; 20) monitor - 4 szt; 21) licencja na oprogramowanie - pakiet biurowy - 20 szt; 22) serwer - 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2142 ze zm.) – DOTYCZY WYŁĄCZNIE CZĘŚCI 1.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do siwz; 2) jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się załączenia do oferty pełnomocnictwa, w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3) w przypadku składania oferty wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców – pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii; 4) zobowiązanie lub inne dokumenty potwierdzające udostępnienie zasobów przez inne podmioty (jeżeli dotyczy); 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (składane po upływie terminu składania ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną