Przetargi.pl
Dostawa urządzeń monitoringu wraz z ich instalacją w domu studenta Skrzat

Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Waszyngtona 4/8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3784100 , fax. 034 3784202
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie
    ul. Waszyngtona 4/8 4/8
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3784100, fax. 034 3784202
    REGON: 00000149400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń monitoringu wraz z ich instalacją w domu studenta Skrzat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Opis techniczny budynku : Długość - 60,39 m Szerokość - 14,27 m Wysokość (od terenu bez maszynowni) - 33,75 m Wysokość kondygnacji mieszkalnej brutto - 2,80 m Wysokość kondygnacji mieszkalnej netto - 2,55 m Kondygnacje - 11 + piwnica Zamawiający zamierza wyposażyć Dom Studenta Skrzat w system monitoringu wizyjnego. Jest to obiekt 11-kondygnacyjny podpiwniczony. Do budynku przylega parking. Zakres podglądu powinien obejmować: obszar dookoła obiektu, wejście główne oraz całość parkingu, opcjonalnie elewację budynku z oknami. Wewnątrz obiektu hol windowy oraz trakty komunikacyjne na każdym piętrze (piętra są powtarzalne). Piwnica: pralnia, korytarz, windy, pomieszczenia sportowe. Do monitorowania terenu należy zastosować kamery dzienno-nocne o wysokiej rozdzielczości z automatycznym trybem przełączania. Kamery powinny zapewnić podgląd na całość powierzchni dozorowanej. System rejestratorów ma być zainstalowany w serwerowni. Orientacyjna długość kabli wynosi 2500m. Dostarczone urządzenia powinny być ze sobą kompatybilne. Ilość kamer : Kamery zewnętrzne kompaktowe : 6 sztuk Na rogach budynku 4 szt. ; obejmujące całość budynku 2 szt. Kamery wewnętrzne wandaloodporne: 67 sztuk Piętra I-X po 6 szt.; parter 3 szt.; piwnica 4 szt. Kamery do wind: 3 sztuki Pozostały osprzęt: Monitor LCD 22 LCD VGA AV 3 szt. Rejestrator 16 kanałowy: 4 szt. Obiektyw: 6 szt. Obudowa zewn., hermetyczna, podgrzewana 6 szt. Zasilacz impulsowy 12V 10A 12 szt. Nadajnik - odbiornik AV 2,4 GHz 2 szt. Dysk twardy 1 terra. 4 szt. Przełącznik sekwencyjny 8 kanałowy 4 szt. Skrzynki montażowe natynkowe 12 szt. Szafa na rejestratory 1 szt. UPS 3000 W 1 szt. Okablowanie kablem koncentrycznym i zasilającym + korytka szacunkowo około 2.500 m bieżących Minimalne wymagane parametry techniczne urządzeń: System telewizji dozorowej - CCTV: składa się z: kamer stacjonarnych przekazujących obraz z określonych obszarów, sieci przewodowej łączącej elementy systemu,rejestratorów, przeznaczony jest do: obserwacji obszarów przez kamery rozmieszczone w miejscach określonych przez zamawiającego, rejestracji przesyłanych sygnałów w sposób ciągły lub według harmonogramu określonego przez zamawiającego, archiwizowania nagrań wybranych lub wszystkich na nośnikach pamięci. Rejestrator rozdzielczość wyświetlania 720 x 576 ; prędkość wyświetlania w czasie rzeczywistym;tryby wyświetlania pełny ekran lub podział na kilka ekranów (4/8/9/16) ; rozdzielczość nagrywania D1 (704 x 576); 2 CIF (704 x 288); CIF (352 x 288); QCIF (176 x 144) ; prędkość nagrywania 100 fps, 200fps, 400fps; tryby nagrywania manualny, ciągły, harmonogram, zdalny, zdarzenia (detekcja, alarm); tryb pracy Pentaplex (nagrywanie, odtwarzanie, wyświetlanie, backup, praca w sieci LAN) ; detekcja ruchu; ustawialne strefy (siatka 16 x 12) ; wyjście VGA 1024 x 768 ; zawiadomienie o zdarzeniu informacja o alarmie z obrazem na adres e-mail lub serwer FTP ; backup USB 2.0; DVD-RW; poprzez sieć zapis 8 x HDD SATA (lub 6 x HDD + DVD-RW) praca w sieci LAN poprzez dołączony program, przeglądarkę internetową, protokół TCP/IP, PPPoE, obsługa DDNS oraz DHCP oprogramowanie z możliwością aktualizacji przez USB lub LAN z menu w języku polskim ; certyfikaty FC, CE, RoHS Kamery zewnętrzne : rozdzielczość 560 TVL(kolor); przetwornik 1/3 cala; funkcja dzień/noc (kolor) ręcznie/automatycznie ; czułość 0,002 lux (Sens-Up x 128) ; synchronizacja wewnętrzna/liniowa stosunek sygnał/szum 50 dB detekcja ruchu zasilanie DC 12 V Kamery wewnętrzne rozdzielczość pozioma 550 TVL (kolor) stosunek sygnał/szum 52dB czułość 0.0001 lux F1.2 (Sens-Up x 64) przetwornik 1/3 cala funkcja tryby dzień/noc automatycznie synchronizacja wewnętrzna/liniowa obiektyw DC Auto Iris (2,8 mm - 12 mm) zasilanie DC 12 V migawka elektroniczna 1/50 sec. ; doświetlenie IR Kamery do wind płytkowa kolor obiektyw typu Pinchole 5,5 mm/F3,5 rozdzielczość 420 linii ; zasilanie 12 V Obiektyw ogniskowa 5,0 - 50 mm ; przetwornik 1/3 cala ; mocowanie CS sterowanie zoom i ostrością Manual ; sterowanie przysłoną Auto Iris (DC) Powyższe urządzenia muszą spełniać wymogi norm (EMC). Certyfikat CE. Kompatybilności elektromagnetycznej zgodnie z dyrektywą EMC 89/336/EEC oraz LVD73/23/EEC. być zainstalowany w serwerowni. Orientacyjna długość kabli wynosi 2500m. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę urządzeń monitoringu, zaprojektowanie i wykonanie instalacji ( montaż urządzeń i okablowania), programowanie,uruchomienie,konserwację niezbędną do prawidłowego funkcjonowania systemu w okresie gwarancji przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu telewizji dozorowanej (CCTV). Montaż Montaż kamer, lokalne centra monitorowania oraz przebieg linii kablowych wykonać należy w bezpośrednim porozumieniu z Administratorem Obiektu. Gwarancja Po wykonaniu prac, Wykonawca sporządzi dla Zamawiającego dokumentację powykonawczą systemu, zawierającą świadectwa kwalifikacyjne, karty katalogowe zastosowanych urządzeń i instrukcje obsługi poszczególnych urządzeń systemu monitoringu w języku polskim. Wykonawca udzieli minimum dwuletniej. Gwarancja obejmować powinna zamontowane materiały, zainstalowany sprzęt i wyposażenie dodatkowe oraz montaż, a jej bieg rozpocznie się od następnego dnia od daty końcowego odbioru robót. W ramach gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do: przeprowadzania przeglądów i wykonywania czynności konserwacyjnych minimum co 6 miesięcy, naprawy uszkodzonego sprzętu i urządzeń związanych z systemem monitoringu w ciągu maksymalnie 12 godzin od momentu ich zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy); Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie pkt VI.1.); wykaz wykonanej w ciągu ostatnich 3 lat (licząc od dnia 2010-01-20), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw urządzeń monitoringu wraz z ich montażem o wartości min. 150 tys. zł brutto oraz dokumenty potwierdzające prawidłową realizację wykazanych dostaw (potwierdzenie pkt VI.2.) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w niniejszej specyfikacji Wykonawca dołączy do oferty specyfikację techniczną oferowanych urządzeń podając także ich nazwę i producenta certyfikat CE Do oferty należy dołączyć także: wypełniony druk oferty; pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono bezpośrednio ze złożonych dokumentów; w przypadku wystąpienia kilku wykonawców wspólnie, zobowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; Dokumenty należy złożyć w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwa winny być złożony w oryginale lub kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonawców występujących wspólnie dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1, 2 oraz pkt 3 ppkt 3, winien załączyć do oferty każdy z przedsiębiorców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną