Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-446 Łódź, ul. Zgierska 47
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6163000, 6163019 , fax. 42 6163063
- Data zamieszczenia: 2014-08-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Zgierska 47 47
91-446 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6163000, 6163019, fax. 42 6163063
REGON: 47207183300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń monitoringu wizyjnego i kontroli dostępu dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń monitoringu wizyjnego i kontroli dostępu wraz z rozmieszczeniem i instalacją w budynku Komendy Miejskiej PSP w Łodzi w tym m.in. dostawa, rozmieszczenie i instalacja niżej wymienionych urządzeń: a) sieciowy rejestrator sprzętowy systemu CCTV - 1 szt., b) kamera IP systemu CCTV w obudowie z promiennikiem IR - 4 szt., c) zestaw szlabanu parkingowego do pracy intensywnej - 1 kpl., d) zestaw domofonowy - 4 kpl., e) zestaw zamka szyfrowego - 1 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298613005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną