Przetargi.pl
Dostawa urządzeń mikrokomputerowych dla jednostek organizacyjnych NBP z usługą instalacji oprogramowania

Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6531193 , fax. 022 6531999
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Departament Informatyki i Telekomunikacji
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6531193, fax. 022 6531999
    REGON: 00000222300019
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń mikrokomputerowych dla jednostek organizacyjnych NBP z usługą instalacji oprogramowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń mikrokomputerowych z instalacją oprogramowania i konfiguracją komputerów przenośnych i standardowych stacji roboczych ściśle wg specyfikacji określonych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 8A i 8B do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - notebook podstawowy - 22 szt., i notebook menadżerski - 5 szt. CZĘŚĆ II - stacja robocza standardowa - 50 szt. i monitor ekranowy 24 calowy - 50 szt. 2.Szczegółową specyfikację techniczną zamawianych urządzeń mikrokomputerowych z wyspecyfikowaniem rodzaju, wymagań technicznych i ilości wraz z usługą instalacji i konfiguracji oprogramowania, przedstawiono w Załącznikach nr 1, 2 3 i 4 do SIWZ. 2. Urządzenia mikrokomputerowe, będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe, nieużywane, oznakowane symbolem CE oraz objęte, co najmniej 60-miesięcznym serwisem gwarancyjnym, na warunkach wymienionych we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 8A i 8B do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za ofertę równoważną w odniesieniu do urządzeń mikrokomputerowych wskazanych w ust. 1 zostanie uznana oferta spełniająca wszystkie i nie gorsze niż minimalne parametry techniczne i funkcjonalne urządzeń, wymienione w Załącznikach nr 1, 2, 3, 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dla I Części - wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych i 00/100). Dla II Części - wadium w wysokości 4.700,00 PLN (słownie: cztery tysiące siedemset złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali z należytą starannością, co najmniej dwie odrębne dostawy (dwie umowy) dla każdej CZĘŚCI, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: a) dla CZĘŚCI I - dostawy komputerów przenośnych o wartości co najmniej 70 000 PLN brutto każda dostawa. b) dla CZĘŚCI II dostawy stacji roboczych standardowych i/lub monitorów ekranowych o wartości, co najmniej 100.000 PLN brutto każda dostawa, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ, według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5. Oświadczenie to zostanie złożone w oryginale, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 3.Wykazu wykonanych z należytą starannością w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch dostaw dla każdej CZĘŚCI, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem przedmiotu dostawy, wartości, dat realizacji i odbiorców oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). Z dokumentów tych musi jednoznacznie wynikać, że dostawa została zrealizowana należycie. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa wyżej mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach