Przetargi.pl
dostawa urządzeń medycznych tj. pomp infuzyjnych strzykawkowych wraz z ich uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi - 2szt. , transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-439 Wrocław, ul. Grabiszyńska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3349520, 410
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
    ul. Grabiszyńska 105
    53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3349520, 410
    REGON: 29429500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcchp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzeń medycznych tj. pomp infuzyjnych strzykawkowych wraz z ich uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi - 2szt. , transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa urządzeń medycznych tj. pomp infuzyjnych strzykawkowych wraz z ich uruchomieniem, przeszkoleniem w zakresie obsługi - 2szt. , transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga udokumentowania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę (zał. nr 1 do SIWZ) wraz z formularzem asortymentowo –cenowym stanowiącym zał. nr 1 do oferty oraz zał. nr 2 do oferty –parametry techniczne (bez dodatkowych dopisków i zmian). 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia ( zał. nr 3 do SIWZ ), 3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu ( zał. nr 4 do SIWZ), 4.Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawcy zagraniczni; 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty potwierdzający, okoliczności, o którym mowa w art.25 ust.1 pkt.3) uPZP wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 3) Dokument, o którym mowa w pkt.1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ Wykonawca może dołączyć do oferty, a na wezwanie zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu niżej wymienione dokumenty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 8.dokładny opis danych technicznych oferowanego asortymentu, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z powyższym opisem w formie katalogu, lub opisu technicznego albo innego dokumentu w języku polskim np. instrukcja Obsługi urządzenia ( lub obcym z tłumaczeniem danego dokumentu na język polski) z zaznaczeniem, który parametr w wymienionych dokumentach odpowiada parametrowi wymaganemu przez Zamawiającego ze wskazaniem strony w dokumencie na ,której znajdują się powyższe informacje – w przypadku braku powyższych dokumentów oferta zostanie odrzucona jako nie spełniająca wymogów Zamawiającego w załączniku nr 2 do oferty – (załącznik nr 1 do SIWZ). Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany sprzęt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. 9. Instrukcja obsługi w języku polskim w formie wydruku na zaoferowany przedmiot zamówienia – wykonawca może załączyć 1egz w wersji papierowej lub na płycie CD do oferty, a drugi do dostawy. 10. Zgłoszenie wyrobu medycznego jeżeli klasa wyrobu na to wskazuje do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wprowadzeniu wyrobu medycznego do używania (ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. Dz. U. nr 107 poz.679 ze zm)- na żądanie Zamawiającego. 11. wykaz dostaw wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizacje przynajmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia lub rodzajowo podobne urządzenia o wartości minimum ; 3000,00zł brutto 12.Oświadczenie Wykonawcy gr. Kapitałowa (zał. nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach