Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.

Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Zamkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750601 , fax. 68 4750602
  • Data zamieszczenia: 2019-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lubuskie Centrum Ortopedii im. dr Lecha Wierusza Spółka z o.o.
    ul. Zamkowa 1
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750601, fax. 68 4750602
    REGON: 29063000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loro.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, sterylizatora parowego i stołów medycznych dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości zawiera załącznik nr 5 – Formularz cenowy Niniejsze zamówienie obejmuje 4 niepodzielne zadania: Nazwa zadania Zadanie 1. Optyka artroskopowa Zadanie 2. Videolaryngoskop Zadanie 3. Stoły medyczne Zadanie 4. Sterylizator parowy Wymagania – zadanie 4 Zakres czynności i robót budowlanych niezbędnych do wykonania przy montażu nowego sterylizatora w pomieszczeniach Sterylizatorni. Nowy sterylizator musi zostać ustawiony i zainstalowany w pomieszczeniu, w którym znajdują się inne funkcjonujące urządzenia. Aby urządzenie znalazło się w pomieszczeniu należy pokonać : 1. Pierwsze drzwi o szerokości 160 cm i wysokości 203 cm 2. Drugie drzwi o szerokości 110 cm i wysokości 203 cm 3. Korytarz o szerokości 127 cm 4. Trzecie drzwi o szerokości 80 cm, które trzeba będzie zdemontować wraz z ościeżnicą metalową uniwersalną i rozebraniem ścianki działowej z płyt gipsowo- kartonowych. 5. Ściankę działową ( łączna szerokość 325 cm) z oknem podawczym, którą należy zdemontować łącznie z oknem . Jest ona wykonana zna stelażu z płyt gipsowo-kartonowych. Wykonanie innych robót jeżeli będzie zachodziła taka potrzeba. Ze względu na brak wolnego miejsca w pomieszczeniu należy przestawić obok (w nowe miejsce) autoklaw Cisa 3270 wraz z odłączeniem wszystkich instalacji i przyłączeniem w nowej lokalizacji. Powyższe przestawienie będzie wiązało się z koniecznością rozebrania ścianek działowych (wykonane z płyt gipsowo-kartonowych i ich odtworzeniem. Na potrzeby zainstalowania nowego autoklawu dostępne jest; 1.Zasilanie energetyczne z Rozdzielni Głównej (szafki bezpiecznikowej) – należy doprowadzić nowymi przewodami LYg 5 X25 mm2 umieszczonymi w suficie podwieszanym. 2.Powietrze sprężone z pomieszczenia Sprężarkowni położonego obok – należy doprowadzić nowymi przewodami umieszczonymi w suficie podwieszanym. 3.Woda zimna z instalacji umieszczonej w suficie podwieszanym. 4.Kanalizacja w podłodze w miejscu obok Autoklawu Cisa 3270. Całkowita szerokość robocza dostępna do ustawienia autoklawu wynosi 213 cm ( Szerokość między filarami 294 cm pomniejszona o szerokość autoklawu Cisa 3270 – 81 cm ). Wysokość pomieszczenia do sufitu wynosi 250 cm. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu zainstalowania urządzenia. Wszystkie zdemontowane lub uszkodzone elementy należy odtworzyć i przywrócić do stanu pierwotnego na koszt Wykonawcy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych i jakościowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia oferowany przez Wykonawcę musi spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i do używania określone ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia – załącznik nr 2 i 3 3) wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ, a dla zadania nr 4 załącznik do formularza ofertowego do zadania nr 4 4) pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Wszelkie pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być sporządzone w formie pisemnej. Pełnomocnictwo takie może również wynikać z umowy konsorcjum, którą w tym przypadku w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie Wykonawca załącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach