Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH RÓŻNYCH II NA WYPOSAŻENIE OŚRODKA PROFILAKTYKI, DIAGNOSTYKI I TERAPII NOWOTWORÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego
    51124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
    REGON: 97789300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssk.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH RÓŻNYCH II NA WYPOSAŻENIE OŚRODKA PROFILAKTYKI, DIAGNOSTYKI I TERAPII NOWOTWORÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych różnych - zwanych dalej: ,,wyposażeniem” dla potrzeb Ośrodka Profilaktyki, Diagnostyki i Terapii Nowotworów Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych zawierają załączniki nr 5.1 – 5.10 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę wyposażenia określonego w zadaniach nr 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10. 2) dostawę, zainstalowanie oraz uruchomienie wyposażenia określonego w zadaniach nr 6, 7, 9, 3) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi wyposażenia określonego w zadaniach nr 7, 9 w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym. 4. Zaoferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wyprodukowane po 1 stycznia 2018 r. Zamawiający nie dopuszcza wyposażenia rekondycjonowanego oraz demonstracyjnego. 5. Zaoferowane wyposażenie musi być wolne od wszelkich wad fizycznych (konstrukcyjnych) i prawnych oraz posiadać – o, ile wymagają tego przepisy i dotyczy to zaoferowanego wyposażenia - wymagane świadectwa i certyfikaty oraz oznakowanie przewidziane zapisami Ustawy o Wyrobach Medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski tj. certyfikat CE i deklarację zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych. 6. Wymagany okres gwarancji na zaoferowane wyposażenie wynosi minimum 24 miesiące od daty odbioru przez Zamawiającego. 7. W okresie gwarancji Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego zobowiązuje się do: 1) bezpłatnej, planowej technicznej obsługi serwisowej wykonywania przeglądów zgodnie z zaleceniami producenta, jednak nie rzadziej niż raz na 12 miesięcy – o, ile dotyczy. 2) przystąpienia do usunięcia awarii w terminie do 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1500) od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Za przystąpienie do usunięcia awarii Zamawiający uzna działanie Wykonawcy, które ma doprowadzić do usunięcia usterki lub rozpoczęcia diagnozy uszkodzenia w drodze telefonicznego wywiadu technicznego, serwisu zdalnego lub wizyty osobistej pracownika działu serwisu Wykonawcy; 3) naprawy wyposażenia w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od daty zgłoszenia awarii. 4) w przypadku konieczności importu części zamiennych lub konieczności naprawy wyposażenia poza granicami kraju, Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu naprawy wyposażenia, o którym mowa w pkt 3) do 14 dni roboczych; 5) wymiany wyposażenia na nowe w przypadku 3 awarii powodujących jego wyłączenie z eksploatacji w okresie jednego roku trwania gwarancji, przy spełnieniu warunków naprawy gwarancyjnej; 6) przekazania Zamawiającemu, po każdej planowej czynności serwisowej oraz każdej naprawie, raportu serwisowego zawierającego opis wykonanych czynności serwisowych lub opis wykonanej naprawy z określeniem zużytych do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności Serwis wyposażenia musi być realizowany przez podmiot upoważniony przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania tych czynności, zgodnie z art. 90 Ustawy o wyrobach medycznych (dotyczy wyposażenia kwalifikowanego jako wyrób medyczny). W związku z powyższym Wykonawca przy dostawie załączy wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania czynności serwisowych. 8. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy handlowej lub źródła pochodzenia określa klasę produktu i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu dookreślenia przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 10. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 11. Opis przedmiotu zamówienia nie powinien budzić żadnej wątpliwości Zamawiającego. Z opisu powinno wynikać, że oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych parametrach, jakie wymaga Zamawiający lub parametrach lepszych poprzez dokładne wskazanie parametrów zaoferowanego wyposażenia wg punktów wyszczególnionych przez Zamawiającego w zestawieniu wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych. 12. Zamawiający ma prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów techniczno - użytkowych we wszystkich dostępnych źródłach, w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień do Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach