Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii

Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, ul. Spacerowa 5
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3641378 , fax. 041 3641226
  • Data zamieszczenia: 2009-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
    ul. Spacerowa 5 5
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3641378, fax. 041 3641226
    REGON: 00029011000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych do Działu Fizjoterapii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, rok produkcji 2009, gotowego do pracy: - zestawu do magnetoterapii: pulpit, wzmacniacz, aplikator 600mm, aplikator 315mm, aplika-tor 200mm, leżanka do aplikatora 600mm, stolik do aplikatora 315mm, stolik do aplikatora 200mm - 1 kpl, - konstrukcja sufitowa do Terapii Master - 1 kpl, - zestaw do Terapii Master-BASIC - 1 kpl, - stół elektryczny stacjonarny szer 80 cm, łamany - 1 szt, - materac trójdzielny do ćwiczeń - 3 szt - wózek inwalidzki ręczny ze zmywalna tapicerką - 2szt, - aparat COMBI do elektroterapii, laseroterapii, ultradźwięków wraz z okularami ochronnymi i stolikiem małym do aparatu COMBI - 1 kpl, określonego w specyfikacji technicznej stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane aparaty muszą posiadać deklarację zgodności (CE) i spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami). 1.Dostawa sprzętu obejmie wszystkie koszty związane z transportem, z montażem oraz przeszkoleniem pracowników obsługujących sprzęt w zakresie eksploatacji i obsługi aparatu w dniu zamontowania i uruchomienia urządzenia oraz wyda stosowne imienne zaświadczenie o odbytym szkoleniu, a także wraz z aparatem dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy - Dział Fizjoterapii. 3.Wymagany termin realizacji zamówienia: w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Wyraża zgodę na termin płatności faktur za wykonaną dostawę w ciągu 30 dni. 6. Spełnia wszystkie inne wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Poświadczenie kserokopii musi być dokonane na każdej stronie kserokopii w przypadku dokumentów wielostronicowych. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający wymaga przedstawienia wymienionych niżej dokumentów: a)oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik do SIWZ); b) oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 ust.4 ustawy dotyczące podwykonawców (załącznik do SIWZ); c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te mają stwierdzać aktualny stan prawny wykonawcy, zakres jego działalności stwierdzający, że wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu odpowiadającym zamówieniu, osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, ustanowiony przez nich pełnomocnik przed podpisaniem umowy musi przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 2.Inne wymagane dokumenty stanowiące ofertę: d) wypełniony formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). e) prawidłowo wypełniony formularz specyfikacji technicznej sporządzony wg wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ). f) aktualna deklaracja zgodności CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r Nr 93 poz. 896 z późniejszymi zmianami) lub inny ak-tualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju - zgodnie z obowiązującym prawem. g) materiały i informacje producenta w języku polskim potwierdzające parametry techniczne i użytkowe oferowanego sprzętu; h) warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na oferowany aparat. i) warunki gwarancji na oferowany sprzęt lub kserokopia karty gwarancyjnej. j) instrukcja obsługi w języku polskim. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospoli-tej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach