Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie ogłasza przetarg
- Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 8373211 , fax. 076 8373377
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie
ul. Kościuszki 15 15
67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
tel. 076 8373211, fax. 076 8373377
REGON: 00030878400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń medycznych dla potrzeb Zespołu Opieki Medycznej w Głogowie. Znak sprawy:ZP/18/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urzadzeń medycznych: Ř Zadanie nr 1 - fotel ginekologiczny - 2 sztuki; Ř Zadanie nr 2 - trzech sztuk kardiotokografów w tym dwóch do monitorowania ciąży pojedynczej i jednego do monitorowania ciąży bliźniaczej, zwanych dalej Urządzenie wraz z wózkiem pod kardiotokograf - 3 szt. Ř Zadanie nr 3 obejmuje dostawę kolposkopu z torem video; Ř Zadanie nr 4 - histeroskop diapostyczno-operacyjny; Ř Zadanie nr 5 - lampa do fototerapii dla noworodków - 3 sztuki Ř Zadanie nr 6 - echokardiograf dla potrzeb Oddziału Wewnętrznego i Poradni Kardiologicznej. Przedmiot zamówienia podzielony został na 6 zadań. Zamawiajacy zezwala na składanie ofert na jedno lub wiecej zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zestawienie parametrów technicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadania polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale IV siwz. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w. w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp należy dołączyć do oferty: 1) koncesję, zezwolenie, licencję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy taki obowiązek nakładają; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomp strzykawkowych, objętościowych oraz stacji dokującej.
Dodano: 2016-07-27 - DOSTAWA SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO ORAZ PATOMORFOLOGICZNEGO - USK/DZP/PN-131/2016
Dodano: 2016-07-27 - Dostawę sprzętu dla Kliniki Nefrologii, Nefrologii Pediatrycznej Oraz Stacji Dializ - dogrywka 1-USK/DZP/PN-133/2016
Dodano: 2016-07-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego opisanego w pakiecie nr 7 w SIWZ do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem i przeszkoleniem pracowników w ich obsłudze.
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego - USK/DZP/PN-130/2016
Dodano: 2016-07-21 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU DO URODYNAMIKI DLA KLINIKI UROLOGII Nr sprawy: USK/DZP/PN-108/2016
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa defibrylatora/monitora ze stymulacją przezskórną.
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa stanowiska do transfuzji leków oraz pomp strzykawkowych.
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO DO NEURONAWIGACJI I STYMULATORÓW DLA KLINIKI NEUROCHIRURGII NR SPRAWY: USK/DZP/PN-122/2016
Dodano: 2016-07-13 - DOSTAWA SPECJALISTYCZNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA KLINIKI CHIRURGII NACZYNIOWEJ I TRANSPLANTACYJNEJ NR SPRAWY: USK/DZP/PN-80/2016
Dodano: 2016-07-13