Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych

Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 75-640 Koszalin, ul. Zwycięstwa 204A
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0943456825 , fax. 094 3456102
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Zwycięstwa 204A 204A
    75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0943456825, fax. 094 3456102
    REGON: 33092731300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspl.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzeń medycznych z podziałem na dwa zadania: Zadanie I - dwa unity stomatologiczne z kompresorem i ssakiem, Zadanie II - wanna do masażu podwodnego automatycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedno z dwóch zadań lub na dwa zadania łącznie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Dostawę fabrycznie nowego sprzętu medycznego, posiadającego wszelkie niezbędne, wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne, wolnego od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych: -urządzenia medyczne i ich wyposażenie muszą posiadać odpowiedni atest (udokumentowany) i być dopuszczone do obrotu i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w służbie zdrowia; -Wykonawca gwarantuje, że dostarczone urządzenia są sprawne oraz, że do ich uruchomienia i poprawnego działania nie jest wymagany zakup dodatkowych akcesoriów; -Opracowanie dokumentacji, przygotowanie wniosku i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację urządzeń ciśnieniowych do właściwego urzędu dozoru technicznego (WDT Gdynia) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 grudnia 2000 r. - o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. Nr 122, poz. 1321 z późn. zm.) oraz z przepisami Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 lipca 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń ciśnieniowych (Dz. U. z 2003 r. Nr 135, poz. 1269); -do dostarczonych urządzeń Wykonawca przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty, w języku polskim: karty gwarancyjne, instrukcję użytkowania sprzętu, niezbędną dokumentację techniczną sprzętu, zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie pogwarancyjnym,specyfikację katalogową (handlową) sprzętu, wykaz materiałów zużywalnych wykorzystywanych w bieżącej eksploatacji sprzętu. Wykonawca dostarczy urządzenia medyczne do siedziby Zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania rozładunku dostarczonego sprzętu (do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia), Wykonawca dokona na własny koszt demontażu dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego urządzeń medycznych - dot. unitów oraz transportu zdemontowanego sprzętu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, -Wykonawca zobowiązany jest do instalacji urządzeń medycznych oraz pierwszego uruchomienia oraz dot. unitów stomatologicznych - uzyskania pozwolenia na eksploatację urządzeń ciśnieniowych, Wszelkie prace związane demontażem oraz montażem urządzeń wykonywane będą w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym niezakłócających pracy Przychodni. b) Wykonawca dokona szkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń medycznych na swój koszt i własnym staraniem, - Wykonawca zobowiązany jest przeszkolić wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń medycznych wraz z ich wyposażeniem, - jednodniowe szkolenie winno być przeprowadzone w miejscu instalacji urządzeń medycznych. Szkolenie musi być potwierdzone sporządzonym protokołem przeszkolenia z obsługi urządzeń wraz z podpisem przez pracowników dokumentów potwierdzających zaistniały fakt, - po miesiącu użytkowania urządzeń medycznych Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić na swój koszt powtórne jednodniowe szkolenie dla personelu Zamawiającego, w miejscu instalacji urządzeń. Szkolenie potwierdzone zostanie sporządzonym protokołem. c) Wykonawca udzieli gwarancji na urządzenia medyczne na co najmniej na okres min. 24 miesięcy. - Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji odpowiada za braki ilościowe w przedmiocie umowy stwierdzone u Zamawiającego po rozpakowaniu sprzętu na podstawie specyfikacji katalogowej (handlowej) sprzętu, -Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu 10 letni dostęp do części zamiennych, materiałów zużywalnych oraz autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego, - Wykonawca zapewni bezpłatny serwis, przeglądy i konserwację sprzętu przez trwania gwarancji w ilości i w zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej łącznie z bezpłatną wymianą wszystkich części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania przeglądu, - gwarancja obejmuje wszystkie koszty związane z jej realizacją, w tym również koszty dojazdów, transportu, części zamiennych i robocizny, - Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia przeglądu technicznego w ostatnim dniu upływu gwarancji poszczególnych elementów / podzespołów urządzeń medycznych, - Wykonawca bezpłatnie na własny koszt usuwa wszystkie awarie przez okres udzielonej gwarancji, - każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas wyłączenia urządzenia z eksploatacji, konieczność dokonania trzeciej naprawy tego samego elementu / podzespołu w okresie gwarancyjnym powoduje wymianę sprzętu (urządzenia, aparatu) na nowy, pełnowartościowy, wolny od wad. Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące urządzeń medycznych określają załączniki nr 7A i 7B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl/oferta publiczna
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach