Przetargi.pl
DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH

Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ogłasza przetarg

  • Adres: 10357 Olsztyn, ul. Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 322 966 , fax. 895 322 979
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
    ul. Jagiellońska 78
    10357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 322 966, fax. 895 322 979
    REGON: 29573900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego na dostawę następujących urządzeń medycznych: a) Zadanie nr 1 - cyfrowy aparat rtg – 1 szt., b) Zadanie nr 2 - zestaw do ultrasonografii przezoskrzelowej EBUS – 1 szt., c) Zadanie nr 3 - szafa do przechowywania endoskopów z systemem suszenia – 1 kpl., d) Zadanie nr 4 - respirator transportowy – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach do SIWZ oznaczonych nr 1oraz 4a do 4d . 3. Wraz z oferowanym urządzeniem medycznym Wykonawca dostarczy: a) gwarancję (kartę gwarancyjną wraz z zasadami świadczenia usług gwarancyjnych), b) instrukcje obsługi w języku polskim – 2 egz., c) wypełniony paszport techniczny – 2 egz., d) informację o rodzajach i częstotliwości wymaganych lub zalecanych przez producenta przeglądów urządzenia – 2 egz., e) aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest wyrobem medycznym i jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy o wyrobach medycznych – 2 egz., f) aktualny certyfikat CE (deklaracja zgodności z CE) stwierdzający zgodność z dyrektywą 93/42/EEC oraz dyrektywami ją zmieniającymi – 2 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zgodnie z art. 45 ust. 1 Ustawy Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla Zadania nr 1 - 8 000,00 zł dla Zadania nr 2 - 6 000,00 zł dla Zadania nr 3 - 800,00 zł dla Zadania nr 4 - 600,00 zł 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A 77 1160 2202 0000 0000 6193 7410, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 roku, poz. 110). 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno być przesłane na adres Zespołu do dnia 23.05.2018 roku do godz. 10:00, w osobnej kopercie z nazwą Wykonawcy, z dopiskiem „WADIUM – DOSTAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH” (zaleca się dołączenie do oferty dowodu przelewu, bądź kopii dokumentów określonych w pkt 2 lit. b do e). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1. wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 2. wypełniony i podpisany - Załącznik Nr 2 do SIWZ – Formularz ofertowy, 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 4. oświadczenie, że oferowany produkt posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych oraz posiada deklarację/certyfikat CE stwierdzająca zgodność z dyrektywą 93/42/EEC i dyrektywami ją zmieniającymi (załącznik nr 2 – Formularz ofertowy). 5. kopie karty katalogowej (prospektu) oraz instrukcje używania z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. W/w dokumenty winny być sporządzone w języku polskim

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach