Przetargi.pl
Dostawa urządzeń medycznych .

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8556608 , fax. 081 8556608
  • Data zamieszczenia: 2009-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Cicha 14 14
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 8556608, fax. 081 8556608
    REGON: 43121995700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-lubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń medycznych .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Respirator L.p. Parametry techniczne Parametry wymagane Parametry oferowane 1 Wymagania ogólne Respirator do terapii niewydolności oddechowej różnego pochodzenia TAK Rok produkcji 2009 . Wersja konstrukcyjna nie starsza niż 3 lata TAK Respirator dla dorosłych i dzieci powyżej 3 kg IBW TAK Zasilanie w tlen i z centralnego źródła sprężonych gazów od 3,0 do 6,0 bar lub z butli < 15 l/min, max 600 kPa TAK Respirator stacjonarno - transportowy na podstawie jezdnej z możliwością montażu na półce lub łóżku pacjenta. Waga respiratora bez podstawy jezdnej max 10 kg TAK Zasilanie 100-240 V 50 Hz+/-10% , 12-24 Vdc TAK Zasilanie respiratora w trakcie transportu pacjenta z wewnętrznego akumulatora min 150 minut z możliwością rozbudowy do 300 min TAK Wewnętrzna turbina pozwalająca na pracę respiratora bez elektrycznego zasilania zewnętrznego TAK Monitor z kolorowym ruchomym min. w jednej płaszczyźnie ekranem, dotykowym min 10 zabezpieczony przed przypadkową zmianą parametrów TAK 2 Tryby wentylacji CMV TAK PCV (biphasic) TAK Wentylacja wspomagana ciśnieniem SPONT TAK SIMV TAK NIV TAK Adaptacyjny tryb wentylacji w zamkniętej pętli oddechowej TAK /opisać/ 3 Parametry nastawialne Częstość oddechów 1-80 odd/min TAK Objętość wdechowa 20 - 2000 ml TAK PEEP/CPAP 0-35 cmH2O TAK Stężenie tlenu 21-100% TAK Stosunek I:E 1:9 do 4:1 TAK Czas wdechu 0.3 do 12,0 sek TAK Wyzwalanie przepływem wyłączone lub od 1 do 10 l/min TAK Ciśnienie wspomagania minimalny zakres od 0 do 60 cm H2O powyżej PEEP/CPAP TAK Czas narastania ciśnienia 0 - 200 ms TAK Regulowany czas bezdechu 15 - 60 sek. TAK Czułość rozpoczęcia fazy wydechu minimalny zakres od 5 do 70% przepływu szczytowego wdechowego TAK 4 Monitorowanie i obrazowanie parametrów wentylacji Możliwość wyboru parametrów monitorowanych TAK Szczytowe ciśnienie TAK Średnie ciśnienie TAK Ciśnienie PEEP/CPAP TAK Szczytowy przepływ wdechowy TAK Szczytowy przepływ wydechowy TAK Całkowita objętość wydechowa TAK Całkowita objętość wdechowa TAK Wydechowa objętość minutowa TAK Wydechowa objętość minutowa oddechów spontanicznych TAK Przeciek TAK Stosunek wdechu do wydechu TAK Całkowita ilość oddechów TAK Całkowita ilość oddechów spontanicznych TAK Procentowa ilość oddechów spontanicznych TAK Podatność statyczna płuc TAK Index dyszenia TAK Stała czasowa wydechu TAK Koncentracja O2 (FiO2) TAK Auto PEEP TAK Obrazowanie krzywych w czasie rzeczywistym - objętość, przepływ, ciśnienie. Min. dwie krzywe obrazowane jednocześnie TAK Trendy mierzonych parametrów min. 24 godzinne, min 1000 zdarzeń TAK Możliwość zatrzymania krzywych prezentowanych na monitorze w dowolnym momencie w celu ich analizy TAK 5 Alarmy Niskiej / wysokiej objętości minutowej TAK Wysokiego ciśnienia wdechowego TAK Niskiej / wysokiej objętości oddechowej TAK Niskiej / wysokiej częstości oddechów TAK Czasu bezdechu TAK Poziomu koncentracji tlenu TAK Rozłączenia układu pacjenta TAK Zatkania gałęzi wydechowej układu pacjenta TAK Sensora przepływu TAK Brak zasilania elektrycznego TAK Niski poziom naładowania baterii TAK Brak zasilania w tlen TAK Poziom głośności alarmów - ustawialny TAK 6 Inne funkcje i wyposażenie Integralny nebulizator synchroniczny TAK Możliwość komunikacji poprzez złącze USB i RS-232 TAK Funkcja zawieszenia pracy respiratora (Standbay) TAK Kompensacja oporu rurki dotchawicznej, trachestomijnej TAK Autotest aparatu samoczynny i na żądanie TAK Kompletny wielorazowy układ oddechowy z pułapką wodną na ramieniu wydechowym TAK Ramię podtrzymujące układ oddechowy TAK Proksymalny, jednorazowy lub wielorazowy czujnik przepływu TAK Komunikacja i instrukcja obsługi w języku polskim TAK
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 z póź. zm.). Oceny spełnienia tych warunków Zamawiający dokona na podstawie n/w dokumentów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. VI.A pkt. 2) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w punkcie VI.A. pkt.3.1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w punkcie VI.A pkt. 3.2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie VI.A pkt.3. zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis punktu VI. A..4 stosuje się odpowiednio. UWAGA: 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię dokumentu, to kopia taka winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem (z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X pkt 13). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. VI. B) WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia. 2. Foldery, katalogi z zaznaczeniem oferowanego asortymentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach