Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-060 Kraków, św. Wawrzyńca
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 428-66-00, 12/421-12-42 wew. 139 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie
św. Wawrzyńca 15
31-060 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 428-66-00, 12/421-12-42 wew. 139, fax. -
REGON: 351535611 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mim.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń mechanicznych dla Muzeum Inżynierii Miejskiej w podziale na 3 części: część 1 – akumulatorowy wózek paletowy, część 2 – wózek widłowy, część 3 - podnośnik nożycowy akumulatorowy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa urządzeń mechanicznych dla Muzeum Inżynierii Miejskiej w podziale na 3 części: część 1 – akumulatorowy wózek paletowy, część 2 – wózek widłowy, część 3 - podnośnik nożycowy akumulatorowy. Szczegowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 5 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42415000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiajacy nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) formularz oferty wg. wzoru w załączniku nr 3, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu – o którym mowa w rozdziale VII pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ wg. wzorów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, jeżeli nie wynika ono z dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia na PSZOK w ramach projektu pn.: „Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Gminie Łącko” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Ochrona Środowiska, Działania 5.2 - Rozwijanie systemu gospodarki odpadami współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Dodano: 2019-08-14 - Dostawa wózka widłowego dla IFJ PAN w Krakowie
Dodano: 2018-10-25