Miasto Chełm ogłasza przetarg
- Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
ul. Lubelska 65 65
22-100 Chełm, woj. lubelskie
tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
REGON: 11019823800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń kserujących na potrzeby Urzędu Miasta Chełm - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kserujących na potrzeby Urzędu Miasta Chełm. 2. Opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Wszystkie urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie naprawiane, dostosowane do pracy przy napięciu zasilającym obowiązującym w Polsce oraz muszą pochodzić z oficjalnego źródła sprzedaży producenta na rynek polski. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy urządzeń kserujących na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego: Urząd Miasta Chełm Biuro Informatyki, I piętro, pok. Nr 16, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm. Odbioru ilościowego i jakościowego dokona pracownik Zamawiającego, wszelkie zakwestionowane urządzenia, zostaną ujęte w protokole przyjęcia i muszą być wymienione w ciągu 3 dni, 2) rozładunku i wniesienia urządzeń w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 3) rozpakowania urządzeń i dokonania próbnych wydruków i skanów, 5. Wykonawca gwarantuje w ramach serwisu gwarancyjnego poprawne działanie urządzeń przez okres gwarancji określony w § 2 ust. 1 umowy. Wykonawca musi udzielić co najmniej 12 m-cy gwarancji licząc od daty odbioru. W przypadku uszkodzenia w okresie gwarancji urządzenia, do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie na własny koszt naprawy lub wymiany tego urządzenia w możliwie najkrótszym terminie, jednak nie dłużej niż w ciągu 30 dni, zgodnie z niżej opisaną procedurą: 1) Zamawiający zgłosi Wykonawcy fakt uszkodzenia urządzenia oraz konieczność wykonania naprawy, zgłoszenie napraw może nastąpić telefonicznie, mailem lub faksem od poniedziałku do piątku od 08:00 do 17:00 2) Wykonawca przystąpi do usuwania awarii nie później niż w ciągu następnego dnia roboczego, licząc od momentu otrzymania zgłoszenia i zobowiązany jest do dokonania wstępnej diagnozy oraz określenia terminu podjęcia czynności naprawczych, 3) w przypadku niemożności usunięcia awarii w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii, liczonych od następnego dnia roboczego po dniu zgłoszenia, Wykonawca w ciągu 24h dostarczy do siedziby Zamawiającego sprawne urządzenie zastępcze o nie gorszych parametrach, co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, 4) Wykonawca zapewni odpowiednie zapakowanie uszkodzonego urządzenia w siedzibie Zamawiającego, zorganizuje jego transport z siedziby Zamawiającego do właściwego punktu serwisowego, 5) Wykonawca odbierze uszkodzone urządzenie z siedziby Zamawiającego, co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, 6) Wykonawca zapewni naprawę uszkodzonego urządzenia oraz po naprawie jego transport z punktu serwisowego do siedziby Zamawiającego, 7) Wykonawca dostarczy naprawione urządzenie do siedziby Zamawiającego oraz odbierze dostarczone urządzenie zastępcze (wraz z zapewnieniem opakowania i transportu dla urządzenia zastępczego), co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy oraz Zamawiającego, 8) w przypadku, gdy naprawa uszkodzonego urządzenia okaże się niemożliwa, Wykonawca wymieni uszkodzone urządzenie na sprawne urządzenie tego samego producenta, o tym samym oznaczeniu modelu i wyposażeniu jak urządzenie uszkodzone, wraz z zachowaniem okresu gwarancji urządzenia uszkodzonego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301213006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umchelm.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla jednostek Policji województwa lubelskiego
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla KWP w Lublinie
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie rękojmi i gwarancji dla KWP w Lublinie
Dodano: 2015-04-13 - Dostawa sprzętu biurowego i RTV
Dodano: 2014-10-17 - BZP/PN/212/2013 Dostawa cyfrowej kopiarki - drukarki z kolorowym skanerem wraz z dostawą, instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego
Dodano: 2013-12-02 - BZP/PN/184/2013 Dostawa kserokopiarki kolorowej wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; UM-ZP-262-09/13
Dodano: 2013-02-22 - Dostawa sprzętu audiowizualnego - Nr 55/12/N
Dodano: 2012-09-27 - Dostawa kserokopiarek wraz ze świadczeniem kompleksowych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
Dodano: 2012-09-13 - Dostawa i montaż kserokopiarek dla Uniwersytetu Medycznego w Lublinie ujętych w projekcie pn.: Poprawa dostępu do bazy dydaktycznej na Wydziale Pielęgniarstwa i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego w Lublinie; nr sprawy UM-ZP-262-63/12
Dodano: 2012-08-09