Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg
- Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
- Data zamieszczenia: 2021-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
ul. M. J. Piłsudskiego 12
67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
REGON: 97077028000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym oraz dostawa, instalacja i konfiguracja kserokopiarek na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Nowa Sól – Miasto. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym oraz dostawa, instalacja, konfiguracja i serwisowanie urządzeń fotokopiujących (kserokopiarek) na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Nowa Sól – Miasto. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń i oprogramowania na potrzeby Centrum Informacji Turystycznej (CIT): komputera typ 1 - 4 szt., stacji roboczej - 1 szt., monitora typ 1 - 5 szt., notebook - 1 szt., urządzenia fotokopiującego - kserokopiarki - 1 szt., oprogramowania biurowego - 6 szt., oprogramowania antywirusowego - 5 szt., oprogramowania graficznego - 1 szt. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących urządzeń i oprogramowania na potrzeby Centrum Aktywności Społecznej (CAS): komputera typ 2 - 8 szt., monitora typ 2 - 8 szt., urządzenia fotokopiującego - kserokopiarki - 1 szt., oprogramowania biurowego - 8 szt., oprogramowania antywirusowego - 8 szt. 4. Projekt jest współfinansowany z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2015-2020 Edycja 2020 Moduł I – Utworzenie i/lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior +”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup urządzeń komputerowych i biurowych"
Dodano: 2023-11-23 - pn. „Wyposażenie Sulęcińskiego Ośrodka Kultury – pracownie”
Dodano: 2023-11-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, AKCESORIÓW, OPROGRAMOWANIA, MONITORA INTERAKTYWNEGO I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
Dodano: 2023-10-31 - „Zakup urządzeń komputerowych i biurowych"
Dodano: 2023-09-27 - Zakup sprzętu muzycznego i audiowizualnego na potrzeby działalności GOK w Babimoście
Dodano: 2023-09-01 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowy Powiat”
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu „Cyfrowa Gmina” – II etap.
Dodano: 2023-08-11 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów, oprogramowania i monitora interaktywnego
Dodano: 2023-08-09