Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych, urządzeń sieciowych i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 Części – w zakresie których Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca według swojego wyboru może złożyć ofertę na jedną lub kilka wybranych Części zamówienia lub wszystkie Części zamówienia. Wykonawca nie może złożyć dwóch różnych ofert na tę samą Część zamówienia. Za naruszenie tego wymogu uznaje się także złożenie oferty na daną cześć zamówienia przez Wykonawcę działającego wspólnie z innymi Wykonawcami. 3. Każda z części zamówienia obejmuje następujące zakresy przedmiotowe: 3.1. „Część nr 1 – Dostawa zestawów komputerowych”, która obejmuje dostawę następujących urządzeń: a) 3 zestawów komputerowych „typ a” dla systemu pojazd i kierowca, każdy składający się z komputera z oprogramowaniem systemowym i monitorem (bez oprogramowania biurowego), czytnika kart inteligentnych, czytnika kodów kreskowych, klawiatury z czytnikiem kart inteligentnych, myszki, drukarki do wydruków dokumentów i tymczasowych dowodów rejestracyjnych, skanera płaskiego z ADF, b) 15 zestawów komputerowych „typ b” , każdy składający się z komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, monitora, UPS, klawiatury i myszki, a) 1 zestawu komputerowego „typ c” – stacji do streamingu video - składającego się z komputera stacjonarnego wraz z oprogramowaniem systemowym, monitora, UPS, myszki i klawiatury oraz 2 szt. dodatkowych dysków twardych z przewodami. 3.2. „Część nr 2 – Dostawa dysków SSD, wyposażania szaf serwerowych, akcesoriów HDMI i USB oraz kamer”, która obejmuje następujące wyposażenie: a) 20 szt. dysków SSD, b) 8 szt. konwerterów światłowodowych, c) 5 szt. Switch 24 x RJ45 1 Gb/s + 4 x SFP+ 10 GB, d) 2 szt. Switch 16 x 1 Gb/2 RJ-45 + SFP 2 x 1GB +2x 10 GBSFP, e) 3 szt. Switch 8-Port Poe zarządzalny L2, f) 2 szt. Switch 8-port, g) 3 szt. Router LTE (WIFI+RJ45), h) 3 szt. HUB USB-C, i) akcesoria HDMI, j) 2 szt. kamer IP. 3.3. „Część nr 3 – Dostawa serwera NAS z 12 dyskami o pojemności 14 TB każdy oraz kartą sieciową z obsługą SFP+” 3.4. „Część nr 4 – Dostawa komputerów przenośnych”, która obejmuje następujące urządzenia: a) 4 zestawy komputerowe przenośne „typ a”, każdy składający się z komputera przenośnego z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, myszki bezprzewodowej, torby na laptopa, b) 2 zestawy komputerowe przenośne „typ b”, każdy składający się z komputera przenośnego z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, myszki bezprzewodowej, torby na laptopa, 3.5. „Część nr 5 – Dostawa 3 komputerów All in One z oprogramowaniem”. 3.6. „Część nr 6 – Dostawa 3 drukarek laserowych” która obejmuje następujące wyposażenie: a) 1 szt. Drukarki laserowej monochromatycznej, b) 2 szt. Drukarki laserowej kolorowej A4 laser kolor. 3.7. „Część nr 7 – Dostawa drukarki kart pracy” która obejmuje następujące wyposażenie: a) 1 szt. Drukarki kart pracy, b) 1 szt. Folia Czarna, c) 1 szt. Taśma kolorowa, d) 100 szt. Kart czasu pracy dualnych. 3.8. „Część nr 8 – Dostawa 4 monitorów”. 3.9. „Część nr 9 – Aktualizacja oprogramowania ABBY FineReader do wersji 15”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Minimalne parametry jakie spełniać mają urządzenia, wyposażenie i oprogramowanie stanowiące Przedmiot zamówienia określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na Przedmiot Zamówienia na minimalny okres wskazany w Opisie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we Wzorze umowy 6. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań. Niewskazanie w złożonej ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą, której wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie wstępne Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.2. Dokument, z którego wynika umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. W związku z krótkim terminem realizacji zamówienia Zamawiający wskazuje, że w celu przyspieszenia procedury przetargowej, Wykonawcy do oferty mogą załączyć dokumenty wskazane w Sekcji III.4) i III.6) Ogłoszenia. W przeciwnym razie Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia tych dokumentów. W celu zweryfikowania czy Wykonawca należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369, 1571 i 1667), Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przedkłada oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca może sporządzić oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć przedmiotowe oświadczenie wraz z ofertą. 2. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (np. umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach