Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-831 Poznań, plac Wiosny Ludów 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-61 8509470 , fax. 0-61 8509492
- Data zamieszczenia: 2009-12-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu
plac Wiosny Ludów 2 2
61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 0-61 8509470, fax. 0-61 8509492
REGON: 63453405000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych: komputer biurkowy - 10 szt., monitor ekranowy LCD - 10 szt., notebook - 12 szt., drukarka - 1 szt., skaner - 1 szt. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa, wraz z instalacją i konfiguracją w siedzibie Zamawiającego, na warunkach określonych w SIWZ, następujących urządzeń komputerowych: 1/ komputer biurkowy - 10 szt., 2/ monitor ekranowy LCD - 10 szt., 3/ notebook - 12 szt., 4/ drukarka - 1 szt., 5/ skaner - 1 szt. Sczególowy opis przedmiotu zamówienia (minimalne wymagania techniczne urządzeń) zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy pzp. Zamawiający w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia dokona oceny spełnienia warunków udziału wykonawców w postępowaniu poprzez weryfikację złożonych dokumentów i oświadczeń metodą:spełnia/nie spełnia. Każdy złożony dokument, oświadczenie zostanie uznany za spełniający wymogi, jeżeli bedzie zgodny z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym, a w sczególności bedzie aktualny, zawarte w nim informacje potwierdzą spełnienie stawianych warunków oraz zostanie złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2/ w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, wraz z ofertą Wykonawca składa nastepujący dokument: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospod., wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną