POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg
- Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
- Data zamieszczenia: 2022-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec, woj. podkarpackie
tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
REGON: 690581442 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń komputerowych, AutoLoadera LTO z oprogramowaniem backupowym i usługą wdrożenia oraz dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drukarek laserowych kolorowych (2 sztuk).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem oraz dodatkowym wyposażeniem (komputer przenośny z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, myszka bezprzewodowa, torba na laptopa i karta SD – 2 komplety oraz dodatkowe myszki komputerowe – 2 sztuki).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa AutoLoadera LTO z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz usługą instalacji i konfiguracji środowiska backupowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż rejestratora oraz kamer dla systemu monitoringu wizyjnego (1 rejestrator IP dla 32-kamer wraz z 4 dyskami HDD 8 TB, 14 kamer IP „typ a” oraz 14 kamer IP „typ b”).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawów komputerowych (komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, UPS, klawiaturą, myszką – 4 komplety).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, obejmującą:a) W zakresie Części nr 1: dostawę drukarek laserowych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.b) W zakresie Części nr 2: dostawę komputerów przenośnych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.c) W zakresie Części nr 3: wykonanie systemu backupu w oparciu o technologię LTO, serwery NAS i konfigurację software do kopii bezpieczeństwa na hosty w ilości minimum 10.d) W zakresie Części nr 4: dostawę i montaż rejestratora/rejestratorów wraz z kamerami o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.e) W zakresie Części nr 5: dostawę zestawów komputerowych o wartości co najmniej 25 000 zł brutto.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 „Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia”-zadanie 2
Dodano: 2024-05-29 - Sprzedaż i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego
Dodano: 2024-05-10 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania – 5 zadań
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa sprzętu informatycznego
Dodano: 2024-02-16 - „miniPAKT – gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa sprzętu komputerowego i audio-wideo
Dodano: 2023-12-04 - Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
Dodano: 2023-11-29