Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych, AutoLoadera LTO z oprogramowaniem backupowym i usługą wdrożenia oraz dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu

POWIAT MIELECKI ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 177800400 , fax. +48 177800530
  • Data zamieszczenia: 2022-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT MIELECKI
    ul. Wyspiańskiego 6
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. +48 177800400, fax. +48 177800530
    REGON: 690581442
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-mielecki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych, AutoLoadera LTO z oprogramowaniem backupowym i usługą wdrożenia oraz dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa drukarek laserowych kolorowych (2 sztuk).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa komputerów przenośnych z oprogramowaniem oraz dodatkowym wyposażeniem (komputer przenośny z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, myszka bezprzewodowa, torba na laptopa i karta SD – 2 komplety oraz dodatkowe myszki komputerowe – 2 sztuki).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa AutoLoadera LTO z oprogramowaniem do wykonywania kopii bezpieczeństwa oraz usługą instalacji i konfiguracji środowiska backupowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż rejestratora oraz kamer dla systemu monitoringu wizyjnego (1 rejestrator IP dla 32-kamer wraz z 4 dyskami HDD 8 TB, 14 kamer IP „typ a” oraz 14 kamer IP „typ b”).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest Dostawa zestawów komputerowych (komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem systemowym i oprogramowaniem biurowym, monitorem, UPS, klawiaturą, myszką – 4 komplety).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ oraz wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, obejmującą:a) W zakresie Części nr 1: dostawę drukarek laserowych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.b) W zakresie Części nr 2: dostawę komputerów przenośnych o wartości co najmniej 20 000 zł brutto.c) W zakresie Części nr 3: wykonanie systemu backupu w oparciu o technologię LTO, serwery NAS i konfigurację software do kopii bezpieczeństwa na hosty w ilości minimum 10.d) W zakresie Części nr 4: dostawę i montaż rejestratora/rejestratorów wraz z kamerami o wartości co najmniej 30 000 zł brutto.e) W zakresie Części nr 5: dostawę zestawów komputerowych o wartości co najmniej 25 000 zł brutto.Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach