Przetargi.pl
Dostawa urządzeń komputerowych

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej ogłasza przetarg

  • Adres: 15-213 Białystok, ul. Mickiewicza 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7439 421 , fax. 085 7439 421
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
    ul. Mickiewicza 3 3
    15-213 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7439 421, fax. 085 7439 421
    REGON: 05199209700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem, macierzy dyskowej, zasilacza awaryjnego, szafy rack oraz usługa instalacji, konfiguracji i włączenie do pracy w sieci Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku oraz zestawów komputerowych i drukarek. Opis przedmiotu zamówienia zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 36 miesięczną gwarancję.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadający niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zmówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, określonej jako możliwość dysponowania lub dostępu do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, z uwzględnieniem zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. zaoferowany sprzęt będzie posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu, 6. udzielą minimum 36 miesięcy gwarancji, 7. zaakceptują poniższe warunki serwisu gwarancyjnego: - termin naprawy po zgłoszeniu awarii (faksem, e-mailem, pisemnie, telefonicznie) przez zamawiającego - w następnym dniu roboczym, - wszystkie naprawy odbywać się będą u zamawiającego - dotyczy serwera, macierzy i szafy serwera, - za zgodą zamawiającego naprawa może odbyć się poprzez dostarczenie części zamiennych w miejsce instalacji urządzenia (transport uszkodzonych części i dostawa nowych odbywa się na koszt Wykonawcy), - dyski twarde serwera i macierzy w przypadku awarii pozostaną w siedzibie Zamawiającego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy powinni załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. wypełniony Formularz ofertowy (wg załączonego wzoru druku), 2. specyfikację techniczną zgodną z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych), oraz nie podlega wykluczeniu wg art. 24 ust. 1 i 2 wym. ustawy (wg załączonego wzoru druku), 5. oświadczenie o zaoferowaniu sprzętu posiadającego świadczenia gwarancyjne oparte na gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu, (na druku Formularza oferty) 6. oświadczenie o dostarczeniu przy dostawie pisemnego potwierdzenia wykupienia u producenta sprzętu, systemu gwarancji zaoferowanej Zamawiającemu (na druku Formularza oferty), 7. oświadczenie o potwierdzeniu warunków serwisowych Zamawiającego wskazanych w pkt. V.6 SIWZ (na druku Formularza oferty). Kserokopie składanych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. Poświadczenie takie winno się znajdować na każdej stronie kopiowanego dokumentu (tj. oświadczenie (za zgodność z oryginałem) podpis i pieczątkę imienną (ew. podpis czytelny) osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podgik.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach