Przetargi.pl
Dostawa urządzeń integrujących - central alarmowych/terminali do systemu ostrzegania i alarmowania (1 wojewódzka i 7 miejskich)

Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-926 Łódź, ul. Piotrkowska 104
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6641526, 6641210 , fax. 042 6641112
  • Data zamieszczenia: 2013-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
    ul. Piotrkowska 104 104
    90-926 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6641526, 6641210, fax. 042 6641112
    REGON: 00430800200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń integrujących - central alarmowych/terminali do systemu ostrzegania i alarmowania (1 wojewódzka i 7 miejskich)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń integrujących - central alarmowych/terminali do systemu ostrzegania i alarmowania: 1 wojewódzka i 7 miejskich 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 3.Wykonawca musi zapewnić całodobowy serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia dostępny na żądanie w ciagu 48 godzin od momentu zgłoszenia w miejscu eksploatacji urządzenia, 7 dni w tygodniu. 4.Wykonawca musi zapewnić serwis pogwarancyjny na przedmiot zamówienia w terminie 3 dni od momentu zgłoszenia. 5.Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie elementy zamawianego systemu na min. 24 miesiące. 6.Wykonawca zapewni bezpłatne przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, o ile są wymagane przez producenta urządzenia. 7.Zamawiający zapewni dostęp do sieci Internet w miejscach instalacji central alarmowych. 8.Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi, schematy, karty katalogowe, deklaracje zgodności CE (zgodnie z wymogami) urządzeń wykorzystanych w przedsięwzięciu wykonane w języku polskim. 9.Wykonawca dostarczy licencje użytkownika na wykorzystane oprogramowanie. 10.Wykonawca dostarczy, zainstaluje, uruchomi zamawiany system oraz zintegruje centrale alarmowe (wojewódzką i miejskie) we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach oraz uruchomi system. 11.Wykonawca w ramach realizacji zamówienia przeszkoli wskazanych pracowników w zakresie niezbędnym do obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. 12.Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia dostarczy na swój koszt urządzenia do ośmiu wskazanych lokalizacji na terenie województwa łódzkiego. 13.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351217005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach