Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i wyposażenia placu zabaw w dzielnicy Boguszowice Osiedle dla zadania pn. „Ogród zabaw – Zabawowe ZOO”

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, Bolesława Chrobrego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48324392302 , fax. +48324224124
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. +48324392302, fax. +48324224124
    REGON: 27625543000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i wyposażenia placu zabaw w dzielnicy Boguszowice Osiedle dla zadania pn. „Ogród zabaw – Zabawowe ZOO”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia placu zabaw, zgodnie z poniższą specyfikacją: L.p. Nazwa urządzenia/wyposażenia Ilość 1 Dostawa urządzenia p.n. "wyścig ślimaków" i montaż na betonowych fundamentach; wykończenie z desek - U1 1 kpl. 2 Dostawa urządzenia p.n. wysięgnik z wiaderkiem opartego na drewnianym słupku z robinii akacjowej osadzonym na fundamencie - U2 1 kpl. 3 Wykonanie wiklinowego szałasu z sadzonek żywej wikliny - U3 1 kpl. 4 Dostawa stołu z ławkami z konstrukcji stalowo drewnianej, wykończenie z desek i montaż na fundamencie betonowym - U4 1 kpl. 5 Dostawa i montaż piaskownicy z wiatraczkami - U5 1 kpl. 6 Dostawa półki do przechowywania zabawek lub wymiany książek, wykonanej z drewna, oparta na słupkach z kantówki; konstrukcja osadzona na stalowych kątownikach ze stali nierdzewnej lub ocynkowanej ogniowo i montaż na fundamencie - U6 2 kpl. 7 Dostawa i montaż spiralnego labiryntu (wykończenie z drewna) - U7 1 kpl. 8 Dostawa elementów ścianki wspinaczkowej - U8 1 kpl. 9 Dostawa toru przeszkód w postaci sześciu kłód drewnianych na sprężynach, wraz z montażem na fundamencie betonowym - U9 1 kpl. 10 Dostawa zestawu z podestem i zjeżdżalnią ze słupków drewnianych osadzonych w stopach stalowych, wraz z zabudowaniem na fundamencie - U10 1 kpl. 11 Dostawa i montaż huśtawki platformowej o konstrukcji drewnianej - U11 1 kpl. 12 Dostawa i montaż urządzenia p.n. krainą czarów, o konstrukcji stalowo-drewnianej; osadzonej w fundamencie z betonu - U12 1 kpl. 13 Dostaw i montaż pól edukacyjnych z prefabrykowanych elementów betonowych - U13 11 szt. 14 Dostawa i montaż elementów amfiteatru z siedziskami - U14 1 kpl. 15 Dostawa i montaż ławek - U16 8 kpl. 16 Dostawa i montaż koszy na śmieci - U17 2 kpl. 17 Dostawa i montaż stojaków na rowery - U18 4 szt. 18 Dostawa i montaż tablic ekspozycyjnych - U19 1 kpl. Szczegółowy opis konstrukcji wyspecyfikowanych powyżej urządzeń i wyposażenia zawarto w załączonej do materiałów przetargowych dokumentacji rysunkowej i opisowej. Prosimy o zapoznanie się z rysunkami oraz opisem dla poszczególnych urządzeń, oznaczonymi symbolami od U1 do U14 oraz od U16 do U19. Budowa placu zabaw opisana w załączonej dokumentacji nie należy do przedmiotu zamówienia, będzie realizowana w następnym etapie. Termin usunięcia wad/wymiany wadliwych elementów: do 14 dni od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zamontowane urządzenia oraz wyposażenie placu zabaw. Zamawiający informuje, że zadanie jest realizowane wspólnie ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Południe”, stąd środki finansowe na realizację zadania będą pochodziły z dwóch źródeł, tj. Miasta i Spółdzielni. Wykonawca wybrany w ramach postępowania przetargowego zawrze umowę z Miastem, natomiast część zadania będzie sfinansowana ze środków Spółdzielni Mieszkaniowej. Umowa będzie precyzowała w jakim zakresie zadanie będzie finansowane z poszczególnych źródeł. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wystawienie osobnych faktur dla Miasta i Spółdzielni Mieszkaniowej – zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie dokumentacji, która opisuje urządzenia dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, a większość urządzeń jest dostępna dla osób z ograniczoną możliwością poruszania się oraz osób niedowidzących.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach