Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i wyposażenia dydaktycznego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego Nr 1 w Kutnie

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, ul. Przemysłowa 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-24 254-87-35 , fax. 0-24 254-25-99
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 1
    ul. Przemysłowa 6 6
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 0-24 254-87-35, fax. 0-24 254-25-99
    REGON: 00109854400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw1kutno.szkoly.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: oświatowa jednostka organizacyjna samorządu powatowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i wyposażenia dydaktycznego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego Nr 1 w Kutnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest dostawa - zamówienie w częściach: 1.1. mebli szkolnych 1.2. wyposażenia pracowni praktycznej nauki zawodu 1.3. pomocy dydaktycznych 1.4. sprzętu muzycznego i nagłośnieniowego, komputerowego 1.5. sprzętu sportowego. 2. Wymagany okres gwarancji na dostarczane artykuły, sprzęty i urządzenia wynosi minimum okres gwarancji producenta. 3. Wykaz asortymentu każdej części zamówienia publicznego (pkt 3.1.1. do 3.1.5. siwz), szczegółowy opis techniczny, funkcjonalny oraz ilość określa załącznik nr 1 Opis techniczno - funkcjonalny, składający się z załączników od 1.1. do 1.5. 4. Oferowany asortyment w każdej części zamówienia (pkt 3.1.1. do 3.1.5. siwz) powinien spełniać parametry techniczne określone w załączniku Nr 1 Opis techniczno - funkcjonalny - zawierające umowne parametry zamawianego asortymentu. Parametry określone w kolumnie Szczegółowy opis stanowią wymagania, których niespełnienie spowoduje odrzucenie oferty. W kolumnie Wartość oferowana formularza cenowego należy wpisać opcję oferowanego asortymentu, która będzie wartością równoważną lub lepszą od Szczegółowego opisu, jednakże nie wpłynie to na ocenę oferty. Niewypełnienie pola odpowiedzi spowoduje odrzucenie oferty. Adsortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy i posiadać instrukcje obsługi w języku polskim i być dostarczone przy dostawie. Do oferty należy dołączyć dokładny opis danych technicznych oferowanego urządzenia, sprzętu potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez zamawiającego zgodnie z powyższym opisem np. prospekt, katalog itp. Asortyment każdej części powinien być objęty gwarancją. 5. Dostawa towaru powinna nastąpić w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. Koszt transportu powinien być wliczony w cenę asortymentu każdej części zamówienia. 6. Asortyment objęty niniejszym zamówieniem ma posiadać wymagane przepisami higieniczno- sanitarnymi oraz BHP stosowne certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., kwalifikujące go jako wyposażenie w jednostkach szkolnych i pomieszczeniach biurowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391600001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1 Spełniający postanowienia art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1.1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż: wykonali (zakończyli) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy obejmujące minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (części zamówienia), 1.3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Którzy spełnią warunki Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w ogłoszeniu o zamówieniu. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki z pkt 1.2 oraz pkt 1.3 , natomiast każdy z nich musi spełnić warunek z pkt 1.1 oraz pkt 1.4 ogłoszenia. Zamawiający oceni spełnienie ww. warunków wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty dokumentów poniżej wymienionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk Załącznik Nr 3 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw obejmujący minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - druk Załącznik Nr 3 do SIWZ - wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 ustawy i ust. 2 pkt 1 - 4, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają oświadczenia i dokumenty z pkt. a), b), c), d) każdy z osobna, pozostałe oświadczenia i dokumenty łącznie (grupowo). 6.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 2.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1 lit. b), c), d) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1 lit a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w pkt. 2.1 lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 2.2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosw1kutno.szkoly.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach