Gmina Krokowa ogłasza przetarg
- Adres: 84-110 Krokowa, ul. Żarnowiecka
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 675 41 00 , fax. 0-58 675 41 01
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krokowa
ul. Żarnowiecka 29
84-110 Krokowa, woj. pomorskie
tel. 0-58 675 41 00, fax. 0-58 675 41 01
REGON: 19167552800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krokowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i wyposażenia do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w Żarnowcu, gmina Krokowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i wyposażenia do punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) w Żarnowcu, gmina Krokowa. Zamówienie podzielone jest na 3 części: 1) Maszyny i urządzenia (wózek widłowy i waga elektroniczna). 2) Wyposażenie specjalistyczne (kontenery i pojemniki, wanny wyłapujące, tace ociekowe, regały magazynowe, podnośnik, stanowiska warsztatowe i narzędzia warsztatowe, gaśnica proszkowa). 3) Wyposażenie biurowe (laptop z oprogramowaniem i mysz, urządzenie wielofunkcyjne, niszczarka, meble biurowe). W ramach zamówienia Wykonawca wykona wszelkie prace związane z dostarczeniem towaru do PSZOK w Żarnowcu oraz, odpowiednio do części zamówienia objętej umową, z jego montażem rozmieszczeniem, instalacją i przygotowaniem do eksploatacji (w tym uzbrojeniem w niezbędne materiały eksploatacyjne) zapewniającym gotowość do prawidłowego użytkowania bez dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego oraz przeprowadzi niezbędne szkolenie/instruktaż stanowiskowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42115110-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, dotyczącej kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną