Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i wyposażenia do OSKP, znak sprawy 15/SZP/samoch./10

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2010-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i wyposażenia do OSKP, znak sprawy 15/SZP/samoch./10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych i nie eksploatowanych urządzeń i wyposażenia do Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zadanie nr 1 - dostawę dwóch odkurzaczy przemysłowych 3-silnikowych; zadanie nr 2 - dostawę narzędzi i wyposażenia w tym: wózka narzędziowego 7-szufladowego z zestawem narzędzi ręcznych, różnych; pneumatycznego klucza udarowego (czop 1) dwukierunkowego z mechanizmem impulsowym typu podwójny bijak i zestawem serwisowym do klucza oraz dwóch podnośników bałwankowych o udźwigu 6-8 t. 2. Informacja o wymaganiach w stosunku do ofert równoważnych: 1) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do parametrów opisanych wyżej. 2) W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, symbolu katalogowego producenta, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na klasę produktu i służy ustaleniu standardu dotyczącego parametrów, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 3) W przypadku złożenia oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby urządzenia równoważne odpowiadały, co najmniej parametrom urządzeń opisanych w SIWZ. 4) Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 3. Informacja o warunkach gwarancji: 1) Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wszystkie zamawiane urządzenia. 2) Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru przez użytkownika, co potwierdza się protokołem przyjęcia - przekazania. 4. Informacja o wymaganiach dotyczących dokumentacji urządzeń. Każde urządzenie powinno dokumentację w języku polskim zawierającą, co najmniej: 1) Dowód urządzenia: a w nim, co najmniej rubryki do wpisów potwierdzających datę i personalia osoby oddającej sprzęt do pierwszego użytku, wykonującej przegląd okresowy, naprawy bieżące i główne oraz osoby odpowiedzialnej za użytkowanie i stan techniczny sprzętu. 2) Opis techniczny oraz zdjęcie/rysunki urządzania umożliwiający identyfikację oraz wyodrębnienie części składowych lub zasadniczych elementów w formie tabelarycznej lub graficznej. 3) Instrukcja obsługi, serwisowania przechowywania i konserwacji. 5. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. 6. Informacja o przyszłej umowie: Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Załącznik nr 4 do SIWZ, istotne postanowienia umowy - projekt umowy. 7. Informacja o podwykonawcy: Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom, z podaniem nazwy części zamówienia i zakresu jego wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429991006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną