Przetargi.pl
dostawa urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII: Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.

Gmina Lublin ogłasza przetarg

  • Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4663000 , fax. 81 4663001
  • Data zamieszczenia: 2014-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
    Pl. Króla Władysława Łokietka 1 1
    20-109 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4663000, fax. 81 4663001
    REGON: 43101951400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie - zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VII: Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1 Infrastruktura kultury i turystyki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę: 1) kosiarek do trawy szt. 2 oraz podkaszarek do trawy - szt. 2, 2) drukarki fiskalnej - szt. 1, 3) maszyny do mycia piłek - szt. 1, 4) urządzenia do wydawania piłek - szt 1, 5) symulatora golfowego laserowego, przenośnego - szt. 1, 6) obudowy śmietnikowej - kl. 1, 7) mat do wybijania piłek - szt. 4, 8) zbieraczek ręcznych do piłek - szt. 5, 9) zbieraczki ciągnionej dwusekcyjnej do piłek - szt. 1, 10) koszyczków do piłek - szt. 40, 11) piłek golfowych - szt. 5000, 12) dołków golfowych - szt. 27, 13) flag golfowych wraz z masztem z włókna szkalnego - szt. 9, 14) tablic odległościowych na dryving range - szt. 5, 15) masztów na putting green - szt. 18, 16) kijów golfowych Putter - szt. 15 oraz kijów golfowych Irons - szt. 45, 17) wycinarki do dołków - szt. 1. 2 Wszystkie urządzenia i wyposażenie objęte zakresem przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać zestawieniu urządzeń i wyposażenia dla Akademii Golfa nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przygotowanie instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji dostarczonych urządzeń i wyposażenia, 2) wykonanie montażu i próbnego rozruchu dostarczonych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, urządzeń w celu stwierdzenia poprawności ich działania. 4. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany w sposób trwały, obowiązkowymi elementami, które należy wykonać zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WL na lata 2007-2013 dotyczącymi informacji i promocji projektu realizowanego w ramach RPO WL, które znajdują się na stronie www.rpo.lubelskie.pl w zakładce Dokumenty/Realizacja projektów/Informacja i promocja w ramach RPO WL 2007-2013, za wyjątkiem piłeczek golfowych, na których powinien zostać umieszczony napis: Akademia Golfa w Lublinie. 5. Zamawiający dopuszcza różnicę +/- 3 % w mocy i wymiarze urządzeń w stosunku do wskazanych w załączniku nr 1 parametrów. 6. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać odpowiednio w odniesieniu do asortymentu wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości norm, systemu oceny zgodności, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 7 500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną