Przetargi.pl
Dostawa Urządzeń i Sprzętu Medycznego - postępowanie Nr 09 PN 13

23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, pl. Mariański 7/8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117219 , fax. 074 8117227
  • Data zamieszczenia: 2013-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowy-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    pl. Mariański 7/8 7/8
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117219, fax. 074 8117227
    REGON: 89005373100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.23wszur.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa Urządzeń i Sprzętu Medycznego - postępowanie Nr 09 PN 13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Podział na zadanie nr 1 do nr 3, zgodnie z załącznikiem: nr 3.1; nr 3.2 i nr 3.3 do SIWZ . 2. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu medycznego : 3.1 w zakresie zadania nr 1: Urządzenia kardiologiczne szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ 3.2 w zakresie zadania nr 2 : Urządzenia do fizjoterapii szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2. do SIWZ 3.3 w zakresie zadania nr 3 : Urządzenia medyczne szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3. do SIWZ Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1. Dla zadania nr 1, kwota 4.000,00 zł ( cztery tysiące złotych ). 2. Dla zadania nr 2, kwota 3.500,00 zł ( trzy tysiące pięćset złotych ). 3. Dla zadania nr 3, kwota 3.400,00 zł ( trzy tysiące czterysta złotych ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23wszur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach