Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego w podziale na części (8 zadań)

Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 213
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6313700 , fax. 042 6365663
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska
    ul. Wólczańska 213 213
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6313700, fax. 042 6365663
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego w podziale na części (8 zadań)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego w podziale na części (8 zadań)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 tej ustawy. 2. Udzielą gwarancji na wymienione urządzenia i sprzęt na czas nie krótszy niż: 36 miesięcy - dla zadania 1 i 7, 24 miesiące - dla zadania 2,3,4,5,6,8. 3. W przypadku awarii dostarczonego sprzętu czas reakcji serwisu, czyli przystąpienia do likwidacji awarii nie może być dłuższy niż 24 godziny zegarowe od powiadomienia. 4. Czas przywrócenia funkcjonalności sprzętu uszkodzonego nie będzie dłuższy niż 10 dni roboczych. Przywrócenie funkcjonalności rozumiane jest jako naprawa sprzętu lub podstawienie sprzętu zastępczego o porównywalnych parametrach. 5. Oferta Wykonawcy spełnia warunki techniczne zawarte w zestawieniu proponowanego sprzętu stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z powyższych parametrów skutkuje odrzuceniem oferty. 6. Złożą dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa art.24 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 z późn. zm.). Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ oraz tabelaryczne zestawienie proponowanych parametrów stanowiące załącznik nr 1 (część 1 i część 2) do SIWZ. 3. Wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków gwarancji stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wypełniony formularz Deklaracja zgodności CE stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wypełniony formularz Oświadczenie o przyjęciu warunków serwisu stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach