Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul.Słoneczna
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 428 126 , fax. 598 428 126
- Data zamieszczenia: 2018-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul.Słoneczna
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 428 126, fax. 598 428 126
REGON: 531078000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mopr.slupsk.pl/przetargi
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem z podziałem na części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
część Dostawa sprzętu i wyposażenia AGD 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. II część Dostawa sprzętu RTV 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa mebli, zabawek, pomocy dydaktycznych oraz innego wyposażenia do nowych oddziałów przedszkolnych i żłobka na terenie Gminy Czersk”
Dodano: 2022-08-02 - Dostawa materiałów gospodarczych, środków higienicznych i środków czystości - 111/PN/2020
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa materiałów gospodarczych, środków higienicznych i środków czystości - 111/PN/2020
Dodano: 2020-11-19 - DOSTAWA MATERIAŁÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I ZAPEWNIENIA ESTETYKI SPOŻYWANIA POSIŁKÓW NA STOŁÓWKACH WOJSKOWYCH
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa drobnego sprzętu gastronomicznego oraz elektrycznego sprzętu AGD do stołówek wojskowych 6 WOG Ustka w 2020 roku.
Dodano: 2020-06-16 - Dostawa sprzętu stołowo-kuchennego dla Służby Żywnościowej
Dodano: 2020-03-30 - Dostawa sprzętu stołowo-kuchennego
Dodano: 2020-02-24 - Dostawa wyposażenia kuchennego do budynku Klubu Osiedlowego BAZA w Lęborku
Dodano: 2019-10-22 - CZĘŚĆ I: Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego o charakterze środka trwałego do magazynu służby żywnościowej Komendy Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ II: Dostawa i montaż elementów wyposażenia zmywalni sprzętu kuchennego oraz kuchni właściwej dla stołówki wojskowej 315/4001 Komendy Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ III: Dostawa i montaż elementów zmywalni naczyń stołowych oraz sprzętu kuchennego dla stołówki wojskowej 17/1761 w Komendzie Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ IV: Dostawa i montaż elementów zmywalni naczyń stołowych oraz sprzętu kuchennego dla stołówki wojskowej 7/4011 w Komendzie Portu Wojennego Gdynia. CZĘŚĆ V: Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego do magazynu sprzętu służby żywnościowej Komendy Portu Wojennego Gdynia.
Dodano: 2019-10-08 - Dostawa materiałów gospodarczych i środków czystości - 101/PN/2019
Dodano: 2019-10-03