5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Wrocławska 1-3
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6308057, 6308059 , fax. 012 6308059
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ
ul. Wrocławska 1-3 1-3
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6308057, 6308059, fax. 012 6308059 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.5wszk.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA URZĄDZEŃ I PRZYRZĄDÓW UŻYWANYCH NA SALACH OPERACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ I PRZYRZĄDÓW UŻYWANYCH NA SALACH OPERACYJNYCH W PODZIALE NA PAKIETY: PAKIET NR 1 - WIERTARKO- FREZARKA. 2 KPL PAKIET NR 2 - WIERTARKA OPERACYJNA CHIRURGICZNA.1 KPL PAKIET NR 3 - WIDEO-MEDIASTINOSKOP Z KAMERĄ ENDOSKOPOWĄ.1 KPL - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331620003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który : 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie, iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy. 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy poprzez wykazanie tego w oświadczeniu Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w ROZDZIALE 14 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ. 2) Wypełniony we wskazanych miejscach FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA według ZAŁĄCZNIKANR 1 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 4) Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy Wykonawcy. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Katalog (folder, karta charakterystyki) urządzenia potwierdzający wymagane parametry oferowanego sprzętu. 8) Dokument poświadczający, że oferowany wyrób został dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) a także ustawą z 06 września 2001 roku przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. Nr 126 poz. 1382 z późn. zm.) 9) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a ) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów, przepisy punktu 9 stosuje się odpowiednio.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.5wszk.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Narzędzia chirurgiczne i fotel ginekologiczny
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa zestawów do wykonywania zabiegów ablacji metodą miniinwazyjną
Dodano: 2016-04-22 - Zakup wysokospecjalistycznego sprzętu na różne oddziały i pracownie Szpitala
Dodano: 2016-03-16 - Zakup wysokospecjalistycznego wyposażenia używanego na salach operacyjnych oraz Pracowni Oddziału Klinicznego Chorób Serca i Naczyń z Pododdziałem Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa zestawów do Systemu do autotransfuzji wraz z dzierżawą Systemu do autotransfuzji i Błon RTG wraz z dzierżawą dedykowanej drukarki oraz dzierżawy zestawu do ucyfrowienia pośredniego (CR)
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa stentgraftów do aorty brzusznej nadnerkowych, akcesorii do zabiegów z zakresu chirurgii naczyń, zestawów do wykonywania zabiegów ablacji metodą miniinwazyjną, cewników do embolektomii oraz do czyszczenia protez naczyniowych
Dodano: 2015-10-27 - Dostawa i uruchomienie aspiratora ultradźwiękowego (DFZP-BZ-271-141/2015)
Dodano: 2015-10-05 - Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego aparatury medycznej i wyposażenia medycznego wg 10 pakietów:
Dodano: 2015-02-10 - Dostawa rękojeści do rewaskularyzacji mięśnia sercowego z bezpłatnym użyczeniem lasera medycznego
Dodano: 2014-05-20 - Zakup narzędzi chirurgicznych
Dodano: 2014-04-29