Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg
- Adres: 45-233 Opole, ul. Oleska 127
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4580388 , fax. 077 4029209
- Data zamieszczenia: 2009-04-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
ul. Oleska 127 127
45-233 Opole, woj. opolskie
tel. 077 4580388, fax. 077 4029209
REGON: 53217797900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń i podzespołów systemu rejestracji przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowych urządzeń i podzespołów systemu rejestracji przebiegu egzaminów praktycznych na prawo jazdy. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje dostawę : 1)Rejestrator cyfrowy mobilny szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przdłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty. 2) Formularz cenowy. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 uPzp. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Szczegółowy opis i dane techniczne oferowanych urządzeń i podzespołów wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymaganych minimalnych parametrów określonych w specyfikacji (np wydruk ze strony producenta lub dystrybutora zawierający dane techniczne i wyposażenie, dopuszcza się w j. angielskim). Dokumenty potwierdzające dotyczą poz. 1,2,4,5 załacznika nr 4 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną