Przetargi.pl
Dostawa urządzeń i oprogramowania administracyjnego do systemu rejestracji czasu pracy do Izby Skarbowej we Wrocławiu i podległych Urzędów

Izba Skarbowa we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24,26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 36 52 403 , fax. 71 36 52 781
  • Data zamieszczenia: 2015-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 24,26
    53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 36 52 403, fax. 71 36 52 781
    REGON: 00102086100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-we-wroclawiu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń i oprogramowania administracyjnego do systemu rejestracji czasu pracy do Izby Skarbowej we Wrocławiu i podległych Urzędów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż czytników, zasilaczy, kart zbliżeniowych oraz oprogramowania do zarządzania czytnikami, zwanych dalej zestawem. Opis zestawu, ilościową specyfikację sprzętu, sposób i miejsce montażu urządzeń (przez montaż urządzeń Zamawiający rozumie doprowadzenie zasilania oraz podłączenie do lokalnej sieci urzędu) określono w załącznikach nr 2, 3 i 4 do SIWZ. 2. Zamawiający wymaga, aby zestaw był fabrycznie nowy, kompletny, sprawny, gotowy do użytku, nieużywany i nieregenerowany, nienaprawiany, nierefabrykowany, bez wad fizycznych, prawnych i ograniczających możliwość jego prawidłowego użytkowania, dopuszczony do obrotu gospodarczego na terytorium RP, spełniający wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązującym w Polsce prawie, dopuszczony do użytkowania w Unii Europejskiej, a oprogramowanie fabrycznie nowe i dostarczone w oryginalnym opakowaniu. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostawy czytników, zasilaczy, kart zbliżeniowych oraz oprogramowania do zarządzania czytnikami, 2) montażu czytników oraz uruchomienie (konfiguracja, w tym nadanie numeru IP dla danej lokalizacji) czytników do elektronicznego sytemu rejestracji czasu pracy, 3) montażu i podłączenia zasilaczy do czytników, 4) instalacji i konfiguracji oprogramowania do administrowania czytnikami, 5) przeprowadzenia szkolenia, dla administratorów, z obsługi urządzeń i oprogramowania (jednorazowo w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego pracy) po zakończeniu prac wymienionych w ust. 1)-4), 4. Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie musi zatrudnić w pełnym wymiarze czasu pracy przy wykonywaniu zamówienia 1 osobę bezrobotną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki art. 2 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (j. t. Dz. U. z 2015 r., poz. 149 ze zm.) lub 1 osobę niepełnosprawną, co oznacza osobę spełniającą przesłanki statusu niepełnosprawności określone ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., Nr 127 poz.721 ze zm.). Zatrudnienie powinno obejmować czas realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną/niepełnosprawną lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby bezrobotnej/ niepełnosprawnej. Zamawiający ma prawo do czasu odbioru zestawu zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osoby bezrobotnej/niepełno-sprawnej, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 5 dni licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. W przypadku nie zatrudnienia, przy realizacji zamówienia, wymaganej przez Zamawiającego osoby Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej. 5. Miejsca dostawy określono w załączniku nr 3, Wykonawca ma prawo do wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z osobą wskazaną w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na okres co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty odbioru kompletu Protokółów Odbiorów Częściowych i listy obecności z przeprowadzonego szkolenia. 7. Szczegółowe warunki gwarancji oraz rękojmi są określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302162008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wroclaw.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-we-wroclawiu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach